LRD-Bakke Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Jeg har bakluke, panser og ei sidedør til salgs fra en vw 411. + et nytt dashbord, lappen fra forhandler sitter på.Mener det var 1972 modell. Kan det stemme? Skal sjekke dette opp nærmere. Kan legge ut biler om noen er interessert=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LRD-Bakke Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Om noen her ville lagt det ut på andre aktuelle vw forum hadde det vært supert. Orker ikke registrere med på enda fler forum nå:) Jeg kan treffes på mobil 99224952. Ole Martin Bakke 3624 Lyngdal i Numedal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2007 Jeg er interessert! Kast ut noen bilder i denne tråden! Det er variant? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg