Aksel Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Takserer de ikke på bilia?? tror da de gjør det i hamar.. er da alltid skadede biler utafor der når jeg er innom.. jeg takserte på NAF og det var gull verdt :D Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Jeg fikk beskjed om det da jeg ringte dit iaff. Men tar NAF takst på karosseriskader altså? :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 ja var på naf på hamar jeg... å han som takserte 360n min var da grei mot meg hverfall... ga 10 lapper for bilen når jeg kjøpte den og fikk igjen 14500 for skaden! hadde ekstra rustfri dør hjemme som jeg fikk lakka hos et polsk lokalt lakke firma.. de retta bulkene på skjerm/kanal, flytta over rute++, kjøpte lakk og lakka.. jeg betalte 3500!! Edit: Var Gjensidige som sa jeg skulle dra dit mener jeg å huske. Tror de har an avtale med de. Var dropp-in taksering!! Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Da skal jeg i hvert fall ringe til NAF her på Lillehammer så snart jeg får sjansen! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Ting tar tid, og jeg må vel innrømme det er litt min egen feil også.. :P NAF får jeg ikke kontakt med, merkelig nok. Men jeg kontaktet Lillehammer Bilskadesenter igjen, der de sa at takstmann hadde kommentert at 14.000,- var nære kondemnering slik at det ikke var mye å hente på en ny takst. Jeg har dog en følelse av at de ikke har tatt med for eks. skade på innerskjerm og bakdøra som ble trykt inn, så jeg har lyst til å foreta en ny takst. Men kan virkelig listeprisen på volvo 740 '88 ha gått ned med ca 6.000,- siden i vår? Det var i hvert fall ca 21.000,- jeg fikk oppgitt fra Gjensidige i vår. Så kan dette stemme? Noen som mener en takst til er måten å gå frem på her, eller er det noen som har andre tips kanskje? :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 http://www.listepris.as Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 http://www.listepris.as Wehey! :) Takker! Det ser ut til at listeprisen ligger på 15.400,- så jeg ringte og godtok taksten de hadde mottatt tidligere! :) Nå er det vel bare å begynne å lete etter deler! :P Så, det er en ting jeg har lagt merke til hos Veng, der de forhandler 2 forskjellige typer forskjerm til 740. Hvilken skal jeg ha, hehe? Samme med blinklys v/foran forsåvidt, samt støtfanger foran både plast og "effektiv" fanger. Bilen er altså en '88 740 GL :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 du skal ha fra den gamle 740. ikk 90 utgaven. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Pre '90 da med andre ord ('89 og tidligere)? :) Altså denne - og ikke denne? - For å gjøre det vanskelig.. :P Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 det stemmer, den i bunn har list under lampen, som du ser er det en "ekstra tapp" på skjermen. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Nydelig! :) Det ser ut til at jeg kan få kraftig rabatt gjennom en kamerat, så det er mye mulig det blir bestilt fra veng! :) Men, det er nok mer som må byttes enn bare skjermen. For eks. blinklys, da huset og reflektoren er herpa. Kan denne stemme? : Art.nr. 90400352 Eller kanskje jeg bare skulle klinke til med klare lykter, og heller bestille pærer med oransje lys? Art. nr. 90400421 Også må jeg ha ny fanger. Art.nr. 9040900 Samt forsterkning (skrudd fast disse eller?) Art.nr. 9040940A1 Setter pris på om noen hjelper meg litt med å finne ut av deler! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 19, 2007 Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 den andre skjermen må ha nye lamper etc etc, evt kan du jo kjøpe bredda glassfiber skjermer som passer 940 front? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2007 Tja, nja.. Jeg har tenkt tanken på 940 front, men det får bli senere, når jeg har litt mer å rutte med! :P Så du over delene jeg ramsa opp over her? I så fall, stemte det greit? :P Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Nå har det hele tatt en vending til det litt mer interessante her! :P Har fått tilbud om å kjøpe en '87, rød, turbobil, med delskinn. :) Det som er hakket mer interessant er at det sitter en b230et, med brente (hull) stempler! ;) Så når lurer jeg på om det er mer av skader jeg bør se etter i et slik tilfelle? Usikker på hva slags topp som sitter der, må nesten se på den før jeg kjøper. Hva bør byttes på en ET som har gått godt over 300.000km forresten? :) Bortsett fra stempler da (pris på nye?). Uansett så får jeg jo karosserideler fra denne, etter litt puss og lakk! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg