Gå til innhold

Har jeg dumma meg ut? (vedr. Sony CDX-M850MP)

Ranger emnet

kongen2

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen kunnskapsrike her inne kan hjelpe meg

Jeg har kjøpt meg ny bil og med den fulgte det med en bilstereo av merket Sony CDX-M850MP. En veldig bra greie, men jeg har et problem jeg ikke kan finne ut av.

Spilleren betjenes av enten fjernkontroll eller selve panelet på spilleren. Fjernkontrollen fungerer helt perfekt, men knappene på spilleren fungerer ikke lenger. Kan det ha vært noe jeg har trykket på som deaktiviverte knappene på spilleren? Kan det være brudd i noen ledninger? Spilleren har en deksel som lukker seg opp og det fungerer fortsatt perfekt (ved bruk av fjernkontroll)

Grunnen til at dette er et problem, er at det ikke går ann å fjerne CD slik status er nå. Jeg har resatt den flere ganger uten at det har hjulpet noe som helst

Er det noen i forumet som kjenner til spilleren og har noen gode råd, er jeg takknemlig for gode forslag og innspill

Mvh

Jan Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ingen kontakter for og ta av skjermen . men se på den flate kabelen som går mellom spillleren og inn på front skjermen, er det brudd? eller skade på den ?? er det det går det sikkert ann og ringe sony norge om pris på service rep , eller om du er litt handy kan du jo prøve og se om det er mulig og reparere selv . Den originale fjærnlontrollen har ikke cd utløser men du kan få kjøpt en type med det, såvidt jeg husker. Håper dette hjelper deg litt, Og Ps dette er en knallbra spiller har hatt min i over 4 år og den har fungert prikkfritt , og fungerer veldig bra i alle innstallasjoner enkel og justere til fin lyd

Nissan 200sx s14 Goobilen

Daihatsu Charade 1,0cs Pendlerbil

Mazda 323 1,6i Bilen te Dama:) X:Audi 200 20vturbo. Opel Omega 2,0i Opel Rekord 2,2i.Suzuki Alto 0,8sOpel kadett 1,8gsi Peugeot 405 Sri. Audi 80 Rsr.Opel Senator 2,5i. WV caddy+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider