rogue Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Trenger forslag til fronten på golfen Frister å gjøre om til vento front :) men vurderer også plain orginal eller med badlook Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 jeg ville droppet badlook'en, og bare fått på noen pene lykter! :) syns det er for mange 3'ere rundt omkring med badlook for tida.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 jeg ville droppet badlook'en, og bare fått på noen pene lykter! :) syns det er for mange 3'ere rundt omkring med badlook for tida.. :/ Enig med deg der :) nye lykter skal på, men har ikke bestemt åssen enda.. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hva med "smoked E-codes"? Denne bilen blir sinnsykt fet, forresten :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hva med "smoked E-codes"? Denne bilen blir sinnsykt fet, forresten :) Eirik Takker :) Kunne blitt greit med de :) men jeg må nok ha blinklys i hovedlykta Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Det er jo ikke verre enn å lage til selv ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hvordan lager man dette selv da? (: Jeg har clean fremfanger med Hella Golf-IV-lykter, men jeg har sotede blinklys nede i fangeren bak RS-netting. Selv liker jeg best plain Golf-front, eller Jetta-front med lyktelist. Bad-look er oppbrukt av alle de med pålimt glassfiber-boser. Hvordan går det med prosjektet da? Blir bra med clean fremfanger. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Selv liker jeg best plain Golf-front, eller Jetta-front med lyktelist. Bad-look er oppbrukt av alle de med pålimt glassfiber-boser. Hvordan går det med prosjektet da? Blir bra med clean fremfanger. Som dere sier, er badlook ganske oppbrukt! Har masse annet jeg kan bruke tida på :p hehe Det blir nok orginal front med In-pro lykter på golfen..! "inpro Xenon-Look headlights with angel eye rings" fra TM Tuning Er blinklys glasset orange?? håper det bare er pæra som gjør det.. Går litt opp å ned med motivasjonen gitt :p Er bedre nå da, for har fått bilen hjem å greier, står i garasjen til naboen.. Ikke så langt å gå nå :) hehe, måtte kjøre 1mil før :p Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Liker prosjekte ditt, men badlook? ( noen ganger blir det for harry, og noen ganger passer det) men gå for det du liker. MVH Automatikerlærling#2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Fant forestten et bilde du sikkert ville like Med Badlook Var ikke så ille da. menmen, flere bilder finner du: http://picasaweb.google.com/erik.kruszewski/FallShowNGo2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Er blinklys glasset orange?? håper det bare er pæra som gjør det.. Er glasset som er orange, pæra er hvit, el blank. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg