Kenti Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Ja bestemmer du deg for salg har du kjøper her=) (Jeg som var å så på bilen nå i kveld) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Heisann! Vil være 100% sikker før jeg slipper denne avgårde ja. Stoppet opp litt idag og tenkte: Hva i HE...TE er d jeg driver med..! Så gikk jeg rett på nett og slettet tilsalgsannonsen.:) Får løse saker og ting på annet vis. Men d kommer vel endag for de fleste hvor de skal bytte bil, og da kan jeg evt gi deg ett vink.:) Beklager avsporingen i tråden her.:) Tar seg vel opp etterhvert som jeg får tid, og ikke minst råa..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Heisann! Vil være 100% sikker før jeg slipper denne avgårde ja.Stoppet opp litt idag og tenkte: Hva i HE...TE er d jeg driver med..! Så gikk jeg rett på nett og slettet tilsalgsannonsen.:) Får løse saker og ting på annet vis. Men d kommer vel endag for de fleste hvor de skal bytte bil, og da kan jeg evt gi deg ett vink.:) Beklager avsporingen i tråden her.:) Tar seg vel opp etterhvert som jeg får tid, og ikke minst råa..:) Ja du får si i fra=) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg