lulle Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ADVARSEL TIL ALLE DU KJENNER!!!!!! Om du får en mail fra Powerpoint presentation 'Welcome to the matrix pps..' så må du ABSOLUTT IKKE ÅPNE den!!! Det vises et bilde i ca 10 sek. og siden kommer en text 'You´re hard drive is over' og så er alt for sent; alle adresser og alt som du har spart ellers makuleres bort. :-/ Det er ett helt nytt virus som er programmert av en franskpirat som kaller seg Nwin2. KOPIER DETTE TIL ALLE DINE VENNER! DET ER ENORMT VIKTIGT!!! Og send dette til ALLE kontaktene dine! Fikk denne av en kumpis.. tengte skulle rope et varsku .. så ikke noen av dere ble sysjerrig å åpnet, hvis dere skulle få en slik mail.:web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hehe. Man er ganske brødhue om man åpner noe man ikke vet hva er. Da fortjener man virus. Ellers hørtes det ut som et juksevirus, altså en presentasjon som sier at "nå går alt til helvete", men om du trykker escape så kommer du tilbake til windows.... Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 alle er ikke like flink med data veit du.. om det er noe juks vet jeg ikke..men det er verdt å varsku. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 no offence, men sånne advarsel mail er et virus i segselv :) Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Hvis dette da skulle være sant, og noen får sletta alt som ligger på harddisken sin, så ikke fortvil. Alt ligger der enda, det er bare "innholdsfortegnelsen" på harddisken som er borte. IKKE gjør noe som skriver til harddisken det er snakk om. Dvs, vet du ikke hva du skal gjøre så bare slå av pc'n og få nabogutten til å fikse problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Dette er nok bare et gammelt "lure" virus, altså ikke et virus i det hele tatt. Første gang registrert i 2003, står noe om det her: http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2003-080107-4555-99&tabid=2 Ellers så stemmer det Erik Braseth sier, som bestandig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Takk for advarselen. Hilsen han som ikke bruker all tiden foran dataen og har all kunnskap om den..... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Mail som sier "les denne og kopier den til alle vennene dine" er som regel bare BS! I starten ble dette brukt for å lamme epost-servere, ved at hundretusenvis av "venner" sendte advarselen rundt i hytt og pine, slik at serveren ble overbelastet. Om dette har noe å si i dag, med ny teknologi, vet jeg ikke, men uansett sjelden noen grunn til å ta sånne alvorlig. (også kalt "hoax") Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 >>DO NOT CLIK HERE<<!!!! mange er faktisk så nysjerrig på va som ligger bak den linken at de hadde trykket ... det sammme er med mail og mange andre ting.... det er hos menneskenes gener at vi liker overaskelser og at det er spennende, så det er på en måte normalt for dem som åpner virus post... vor mange har faktisk trykket på linken min ? jeg vet ikke voffor jeg skrev det over , mulig jeg er retarded Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Enhver person med litt oppi hue ville vel sett hvor linkeadressen førte hen, som man kan se nederst i venstre hjørne, før de klikket ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 >>DO NOT CLIK HERE<<!!!! mange er faktisk så nysjerrig på va som ligger bak den linken at de hadde trykket ... det sammme er med mail og mange andre ting.... det er hos menneskenes gener at vi liker overaskelser og at det er spennende, så det er på en måte normalt for dem som åpner virus post... vor mange har faktisk trykket på linken min ? jeg vet ikke voffor jeg skrev det over , mulig jeg er retarded Jeg klikka;D så nederst i venstre hjørne for å se hva linken førte til, sitter på jobben så måtte forsikre meg at ikke ***!!!>>>DENNE<<<!!!***(SOM DU ABSOLUTT IKKE BØR TRYKKE PÅ!) linken kom opp... Mvh Eirik! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Problemer er at selv omjeg ser hva det står så lurer jeg fremdele på hva som befinner seg på den siden som er så drit... Men skal ikke trykke.. Edit: Noen som husker Cola reklamen (do not push this button)? går ut på det samma, kan ikke la være om du er nyskjerrrig. Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Jeg klikka;D så nederst i venstre hjørne for å se hva linken førte til, sitter på jobben så måtte forsikre meg at ikke ***!!!>>>DENNE<<<!!!***(SOM DU ABSOLUTT IKKE BØR TRYKKE PÅ!) linken kom opp... :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :asshole: Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :asshole: et godt eksempel på en her;D Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 :rules: er vel ikke lov til å vise sånn derre æsj greier der her? huff.. måtte trykke. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg