Gå til innhold

Advarsel

Ranger emnet

lulle

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ha! ESPEN... det der ekke lov! haha... Skreiv jo på den posten jeg postet linken på at det bare er å holde musa over, så ser du det i venstre hjørne:P Så ingen det?

DevilsTower: Eid den historien din da! haha. Den er litt lei:P Alle kaller deg helikoptergutten etterpå å sånn:P haha!

Joa, så hva dt var, men det sa meg intet før nå ;)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! måkke tru jeg er gaylord fordi jeg legger ut en ekkel link^^ sikkert noen her i verden som er så ekle til å bli tent av sånt! fysj! hehe...

Når vi er inne på ekle linker tema:P hehe... Husker jeg fikk en link på msn av en i gamle klassen min! den var drøy:

Var den "Call om me" sangen vettu, med de damene^^ Så jeg kikka litt på den å tenkte... "den sangen er jo gammal"! Plutselig kommer det opp et klipp av to kjerringer som brekker seg, og kaster opp i munnen på hverandre! Det er noe av det ekkleste jeg har sett. Å jeg spiste! kan ikke si jeg hadde matlyst på noen dager etterpå:P

Haha! Fikk den virusgreia på msn jeg også volvo140lover !

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om der jeg ta du tenker på så er det bare å spørvolvo140lover, er hu (?) som bruker det bildet :D

hahahahaha! jeg om bare var litt "borte" etter jobben^^ så det nå! hoho.. SAMMA DET!

Får å prøve å ro meg til land, må jeg si at bilde er litt utydelig:P haha

MEN fikk samme viruslinkgreie for litt siden:P hehe!

Fikk den nå igjen faktisk... av samme fyr:P jaja, han har bare godt av å få virus! haha idiot:P

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider