darkblue Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Hvor er det lettest å få tak i metall plater av forskjellige kvaliteter, til best pris? Det er ikke bil karoseri plater som er ferdige mekka som trengs, rette plater i forskjellige tykkelser og kvaliteter. Noen som veit :) ? Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Hvis de skal være små så har Clas Ohlson noe... Hvis de skal være store så har sikkert din lokale blikkenslager noe. Vi (Min far og jeg) kjøpte det hos blikkenslager til en ganske hyggelig pris. Husker ikke hva den var, men jeg husker den var hyggelig! ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Daggis (bruker her) kjøpte iallefall plater hos en eller annen på Furuseth eller rundt om der, pm ham... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Takker for tips, for snoke litt etter blikkenslagere :) Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg