oeb Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Nei når en prøvetur holder til at det sprekker rundt hele flensen så sier det jo sitt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 jeg har kjørt ca 80 mil. sveiset dritten 3 ganger,, nå skal dritten av for godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er det så jævli? Har akkurat kjøpt et jeg=S det ser jo bra ut i mine øyne da hehe. går det ikke ann å frese ut til pluggledingene istede for å kutte å snu flensen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Er det så jævli? Har akkurat kjøpt et jeg=S det ser jo bra ut i mine øyne da hehe. går det ikke ann å frese ut til pluggledingene istede for å kutte å snu flensen?? er vel ikke bare pluggledningene som ikke passer. du kan jo se hvor bra hullet i flensen passer imot hullet i toppen.snakker her om eksoskanal imot grenrør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 er vel ikke bare pluggledningene som ikke passer. du kan jo se hvor bra hullet i flensen passer imot hullet i toppen.snakker her om eksoskanal imot grenrør. åja faen stemmer det.. men sånn at turbon står nedover da det går ikke i hælvette? har sånn delvis solgt 940 grenrøret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 åja faen stemmer det.. men sånn at turbon står nedover da det går ikke i hælvette? har sånn delvis solgt 940 grenrøret Jo, hvis du kapper i stykker torpedon, og lar eksosen gå inn i bilen på passasjersiden , da passer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 skjønner meg ikke på hvorfor folk bare ike kan forstå at BILLIG ER DRITT! uansett! ogdu sier, "hvis dette hadde ligget til salgs i nprge for 3 lapper, hadde det vært like dårlig da kansje?" DE GJØR JO DET; OG JA ER SAMMA DRITTEN! eneste positive med det der, er at det kan til nøds gå under "ser greit ut", men snurra kommer uansett for langt frem, med "normal" plasserin av ic og radiator, blir det en jævlig knenn åp inntaket, kontra det hadde vært trekkt 10-15cm lenger bak..og med ei skikkelig blåse, hadde en ikke fått på noe filter i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Dette må være et prakteksemplar på ordtaket "Ikke alt er gull, som skinner". Stakkar de som har kjøpt de for 3k i Norge :P Dette flower dårligere enn ft manifoilet... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoturbo! Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Faen gjør jeg nå a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 hiv det? hvais jeg får 500 spenn så kan jeg ta det ;) et lite tips til dem osm har kjøpt dett i norge. for under 3000 kan du lage et mye bedre selv i svartstål. 1000 - 1500 kr for rørdeler og flenser. og ei go flaske cognac til han karn som er så grei og tige for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Dette må være et prakteksemplar på ordtaket "Ikke alt er gull, som skinner". Stakkar de som har kjøpt de for 3k i Norge :P Dette flower dårligere enn ft manifoilet... Ft er vel ikke så ille flowmessig.. et manifold derimot Fyydda! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ikke nok med at det sprekker, har vert borti at det ikke er tett når det er nytt engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg