Gå til innhold

Noen som har peil på ca priser for detta ?

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cheron

Man skal ikke ha høytalere i hattehyller!!!!!!!!! Frontsett fremme i sparkepanel og bass baki. Holder i massevis og anlegget blir diskre og pent...

Min mening ihvertfall................

Ja jeg veit ;) Ingen billyd byggere har høytallere i hattehyllen

Men mange har høytallere bak (inkludert meg selv)

Har tenkt å montere høytallere foran så hvis du har en guide på hvordan man lager kickpanels så hadde det vært fint .....

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så masse rør med NBS atte..

Sjefen der eier nabohuset.. Sans for penger, men mitt inntrykk er dårlig når jeg står og venter 1 time på å få hjelp, når jeg ringte på forhånd og de skulle legge frem giroverføringa jeg hadde bestillt. Blei faen så forbanna til slutt.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

Er så masse rør med NBS atte..

Sjefen der eier nabohuset.. Sans for penger, men mitt inntrykk er dårlig når jeg står og venter 1 time på å få hjelp, når jeg ringte på forhånd og de skulle legge frem giroverføringa jeg hadde bestillt. Blei faen så forbanna til slutt.

da har du hatt uflaks, jeg har aldri hatt noen problemer med de, eneste var når jeg skulle ha G60 sett på MkII som jeg hadde før, da måtte jeg vente i 1 mnd i stedet for 14 dager, da fikk jeg settet billigere og uten frakt og porto til sendt til meg...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt masse tull med dem, ikke stol på at ting du kjøper brukt der fungerer skikkelig, jeg kjøpte sentrallås sett der og det var ukomplett og uten vitale deler, noen deler var også brukket og ubrukelige. Betalte 1200 spenn for dette, måtte ut dit 3 ganger før det var i orden...

kompis av meg kjøpte instrumentpanel der, nbs hadde skrevet delenavnet med sprittusj på glasset rett foran turteller og speedometer... smart .. gikk ikke an å få bort

1988 MB 190E 3.0

1990 VW Golf GL TD (Solgt)

1985 VW Golf GTi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleVik

har hatt masse tull med dem, ikke stol på at ting du kjøper brukt der fungerer skikkelig, jeg kjøpte sentrallås sett der og det var ukomplett og uten vitale deler, noen deler var også brukket og ubrukelige. Betalte 1200 spenn for dette, måtte ut dit 3 ganger før det var i orden...

kompis av meg kjøpte instrumentpanel der, nbs hadde skrevet delenavnet med sprittusj på glasset rett foran turteller og speedometer... smart .. gikk ikke an å få bort

ja har selv litt dårlig erfaring med dem..de solgte meg 90-fangere og jetta-front..med 90-fangera sa de at jeg ikke trengte disse "sporene" på innsiden av fangeren på sidene..slirer eller hva vi kaller de..og de insisterte på at jeg ikke trengte de..(som om det var noen av de som trengte et par)..men jeg sa allikevel, nei jeg tar de med meg for sikkerhetsskyld..glad for det..for de trengte jeg..så var det jettafronten..selve ramma som lyktene skal hektes fast i var HEEEELT skeiv..så den kunne jeg bare kaste i søppla..måtte da på skroten for å finne meg en som var rett..fikk heller ikke med meg sort emblem som jeg hadde bestilt med grillen..den måtte de ettersende..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider