turbo_boY Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hello:) Da har jeg endelig kommet meg til vett med og kjøpe en bil jeg virkelig skal holde på:) Planer for denne biler er senk, felger, svart panser og gule lykter:P Det skal da komme i vinter en gang:) Bilen er altså en 1982 modell hatt en eier siden den var ny:) Var ei dame på 87år som hadde den:) Hu syns hu bynte og bli for gammel til og kjøre:P Legger ved noen bilder:) Slik var den da jeg henta den:) Dro til statoil etter jeg henta denne bilen der møtte jeg resten av Einsera. Så var det opp til Massern en tur:P For og få noen råd:P Slik vart altså bilen etter en tur opp til han;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lille Ole Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Gratulerer med kul bil! Jeg har også nettopp kjøpt 1'r golf '82 modell det å :) Har den gått langt? Betalte du mye for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rookie Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Wow! Den var faktisk prikk lik min når jeg fikk den... Dame (min bestemor) på 85 som eneste eier, hvit, lik takgrind, samme felger, helt samme bilen! Nesten litt skummelt... 1.5l og 118.000km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Jævlig kult Jonas! Denna må jeg ta en titt på neste gang jeg møter deg hehe. Får kjøre pent (ikke at det går å grisekjøre med 1,1 men :p) Gammel klassiker som fortjener å bli tatt vare på ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Flotte bil. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 turbo_boY skrev: Så var det opp til Massern en tur:P For og få noen råd:P Eins, zwei. Rå zweier det er bilde av, btw. Skulle hatt en sånn en:idea: Neida, så lenge du har pengene, skal jeg lete frem mye gromme deler til deg jeg, om du vil ha:) Litt synd at de FUCHS felgene jeg nevnte til deg var solgt. Hadde kledd einseren din til det maksimale. Edit: BBS RM til salgs HER om det skulle være av interesse, såfremt de ikke er solgt. Litt breiere ytterringer så er du i mål. Gi beskjed hvis jeg skal kontakte han som har felgene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Lille Ole skrev: Gratulerer med kul bil! Jeg har også nettopp kjøpt 1'r golf '82 modell det å :) Har den gått langt? Betalte du mye for den? Skal jeg være ærlig veit jeg ikke hvor langt den har gått! Prisen jeg fikk den får er akkurat passe;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 |Massern| skrev: Eins, zwei. Litt synd at de FUCHS felgene jeg nevnte til deg var solgt. Hadde kledd einseren din til det maksimale. Edit: BBS RM til salgs HER om det skulle være av interesse, såfremt de ikke er solgt. Litt breiere ytterringer så er du i mål. Gi beskjed hvis jeg skal kontakte han som har felgene. har jo nesten sånne felger liggenes:P de som pappa har på porscha er jo like:P Og han har jo ett sett vinter og ett sommer:P hehe Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 En tur innom Mads og du kom ut med markeringslys i fangeren, ja :) Gleder meg til å se denne heeelt nede på jorda ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Kremt, og den gule lykta den grå Golfen min hadde:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Grattis med pen Einzer, Jonas! :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 eiriksmil skrev: En tur innom Mads og du kom ut med markeringslys i fangeren, ja :)Gleder meg til å se denne heeelt nede på jorda ;) Eirik Jupp! Som Mads sier har jeg pengene har han planene;) Kommer nok ned på jorda til sommern;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 voffor selger du ? =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ghost. skrev: voffor selger du ? =/ Ikke sagt jeg selger;) Bare skjekker om noen kjøper;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Er vel ikke vanlig å legge ut en bil for salg rett etter man har kjøpt den uansett. Hva er grunnen til dette? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg