Gå til innhold

Min a4 1.8t

Ranger emnet


Meling-

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg hadde også problemer med at det ble vått inne i bilen. Både på førersiden og passasjersiden. Merket det da jeg skulle legge strømkable og signalkabelen til anlegget. Skumgummien under teppet var jo gjennomvått:S Fant ut at han som hadde bilen før meg bare hadde latt det hullet hvor strømkabelen gikk stående oppe, når han hadde fjernet kabelen. Så fikk tettet det godt når jeg la strømkabelen på nytt. Trudde det var greit da, men så skulle jeg ha ut førersetet for å sette på nye sånne klips til setet, og da fant jeg ut at det var nesten enda våtere under der. Fant da ut at det hadde vært en liten skade på bilen før, som var sveiset og styret med, men virket ikke som det var helt tett der. Fikk tettet alt der og har "bank i bordet" ikke vært noe problemer senere som jeg har merket (enda:P).

 

Skjønner deg godt at du vil få ordnet alt med en gang for å slippe å gjøre alt på nytt igjen. Tok tid å få skumgummien skikkelig tør. Brukte føner og hele pakka. Avispapir under noen dager for å få dette til å trekke ut en del av vannet + at bilen stod åpen og i solsteiken hver dag jeg kom hjem:P

 

EDIT: Vil ikke anbefale deg å skjære i teppet. Trenger ikke det.

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er teppe og alt ute. har funnet en lekkasje hvertfall. på passasjer siden. rundt det plas røret som går ned i gulvet.

 

men det er noe på førersida og. ser det renner inn. men det kommer oppforbi kickpanelet en plass. men klarer ikke se hvor. Har merka på hvor det renner på dette bildet. håper noen kan komme med tips å hjelpe meg her

 

CIMG06361.jpg

- Audi A4 Avant 1.8T 96 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår