Gå til innhold

Referat fra kveldens styremøte i Flåklypa Racing Team

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

godt å se at styremøte ble avholdt, selv om jeg forsinket turboed1 betydelig med min henting av ferdig massert pustemekanikk til motorn.. (som nå sitter trygt på plass på toppen av den 4sylindra luftpumpa...

:)

Jeg sendte følgende sms til Turboed1 da han fortalte at vi skulle begynne møtet uten han:

"Be HF til helvete om å komme seg hjem, eller være med oss (kick or join) :) "

Han valgte førstnevnte... Likevel gikk han glipp av fast føde og måtte ta til takke med en solo :D Hvilket minner meg om at MK1RACER nok fikk kraftig spons av sitt inntak av intravenøse kornprodukter...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

godt å se at styremøte ble avholdt, selv om jeg forsinket turboed1 betydelig med min henting av ferdig massert pustemekanikk til motorn.. (som nå sitter trygt på plass på toppen av den 4sylindra luftpumpa...

:)

Kommet deg over prissjokket Harald..? :) Var ikke meningen å skremme skinnet av deg...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :D Jeg ser for meg at praten går rundt det bordet!

Sånn btw, er forresten Rubino Gasolini og Heinrich von Schnellfahrer relatert til noen?

Her er det bare å velge på øverste hylle. Med dine kjøreferdigheter vil FRT se med godvilje på en eventuell søknad om opptak i det gode selskap. En såpass fornem organsisasjon kan trenge et kjøreteknisk alibi :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha for en bra tråd.

Et tips til neste møte!

Er virkelig 80talls volvoer jordbruksutstyr som en del golf eiere og div her inne på forumet mener?

Btw reodor du kan virkelig det å skrive :D

Der er du inne på en svært "hårsår" sak for de fleste av gutta i FRT. Jeg er vanligvis ikke voldelig av meg.... Men når våre 80 talls og selvfølgeig tidligere bygde Volvo`s blir disset av disse menneskene med framhjulsgnagende fartøyer... Da kjenner jeg det bobler i meg.

Undertegnede og de fleste andre har ett veldig kjært forhold til den svenske konstruksjon og design.

Mulig de sammenligner Volvo med åkerredskap siden den har en såpass sterk konstruksjon at den faktisk tåler en trøkk.

Jeg har selv kræsjet med både VW jetta og Volvo 240.

Når jeg reiste ut i periforien med Volvoen var jeg sjele glad for at jeg ikke satt i en V.A.G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var selvsagt ikke meninga ;) Jeg kan sikkert, med mitt upåklagelige skuespillertalent, innta rollen som Kroksleiven istedenfor, dersom han er ledig...hehe...

Du er inntatt Jostein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reodor, det har artet seg slik at enkelte av forumets medlemmer har en del genuine og grunnleggende forslag som kan knytte de opp i mot FRT, vi må på neste møte ta opp hvilke av de aktuelle figurene som skal fylle de stort krevende "stillingene".

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha|||on

...trodde jeg med min tidligere postede retorikk beviste at "Ha|||on" er et forkortet pseudonym for Heinrich von Schnellfahrer...kjøreferdighetene var nok et give-away før jeg rakk å se det.. :D

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg en perifer rolle som Blodstrupmoen (en av flere) oppi alt dette..

Med tanke på at Snake oil er fienden og bruken av røyklegging under race koblet opp til åpen/lukket veivhusventilasjon :)

Nevner dette pga. at på listen over saker som skal drøftes så skal sannheten frem om bla. lukket versus åpen veivhusventilasjon..

Og som de fleste kanskje har fått med seg, Hr felgens og Blodstrupmoens (undertegnede)disputter ang. dette..

Min hang til åpen ventilasjon er jo naturlig nok, nært knyttet opp til dirty tricks,da tanken med olje som er utåndet passer ypperlig til røklegging med både praktisk og symbolsk effekt..

Muh

Rudolf Blodstrupmoen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider