mini Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 På tide at jeg lager en bildetråd selv fant ut. Er stadig vekk på treff og har med kamera. Starter med noen bilder fra Gatebil treffet i Juli på Rudskogen. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Litt bilder fra siste trening ferdig redigert. Resten av albumet her. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Er det INGEN som vil gi noen kommentarer på bildene mine? Kanskje det var liten vits å lage no bildetråd:zzzz: Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Drit bra bilder det da! Klare og fine. :) Skal du på gardermoen til lørdag og ta bilder? :P Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Drit bra bilder det da! Klare og fine. :) Skal du på gardermoen til lørdag og ta bilder? :P Jeg håper jo virkelig at jeg får vært med. Har fri og det er planlagt men alt avhenger om jeg får sitti på med noen oppover, pleier som regel å få det så får se:) Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Skarpe og fine bilder Nikko :) Åssen utstyr bruker du forresten? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Skarpe og fine bilder Nikko :) Åssen utstyr bruker du forresten? Canon 30D med Sigma 17-35mm (2.8-4.0) og Sigma 28-200mm (3.5-5.6). For tiden er jeg på utkikk etter 70-200mm (2.8). Sett at Fotovideo har den til 11 700 kr men det er litt cash å bruke hehe. Student er ikke så enkelt å være av og til. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Bilder fra DriftGP treningen lørdag 3/11-2007 Resten av albumet ligger her Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Ganske fornøyd med dette blinkskuddet også:) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Lekt litt med lag og effekter idet siste og blandt annet med litt bil. Og fått lånt meg en blitz så da har det vært litt lys i bildene også:) Volvoen syns jeg ikke ble topp men ting kommer seg. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg