Gå til innhold

senkesett til golfen min

Ranger emnet

vw tveiten

Anbefalte innlegg

• 5 weeks later...

Hvorfor er 18" for mye da, kjører selv med 18" på golfen til dama, går helt fint, akkurat passe, eg kunne tenkt meg enda større, og har garantert like jævlige veier som deg eller verre, når det gjelder senkesett så anbefaller eg iallefall ikkje fjører på original dempere, noe tristere understell har aldri hatt på en bil, men anbefaller bilstein pss9 kit, steike hvor god bilen ble da,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm å si at man ikkje trenger justerbart er feil, disse bilene har dårlige dempere originalt, og trenger absolutt skikkelig, irriterte meg lenge disse eibach fjørene eg satt på først. bunning og klunking fra bumpstops. greit når man kjører på motorvei da,

Tror du misforstår meg litt her. Jeg snakker om å kjøpe senkefjærer + dempere. Altså et senkesett uten jurtering. Det du snakker om er kun fjærene, og det heter "senkefjærer"

VW Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg misforstår deg ikkje nei, men problemet med senking er at fjørvandringen blir kortet inn, derfor kan det vera ubehageligt med bumpstops. fullverdige senkesett har mye lengre vandring, derfor eg anbefaller skikkeligt med engang, om man bor i oslo så er det ikkje så farligt, men her på vestlandet så er det meget viktigt iallefall,,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du misforstår meg litt her. Jeg snakker om å kjøpe senkefjærer + dempere. Altså et senkesett uten jurtering. Det du snakker om er kun fjærene, og det heter "senkefjærer"

Det var da et komplett senkesett fra KW som var på den linken der....

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pss9 trenger ikke nødvendigvis å bli så dyrt som 18900 om man bestiller fra usa. 1500 dollar med ny sway bar.(så tilkommer det vel frakt osv, men billigere okke som)

http://www.mjmautohaus.com/catalog/product_info.php?cPath=2_6_17_45_180_5094&info=Bilstein_GM5-8065-H1.NS28_PSS9_Coilover_Kit_with_NEUSPEED_Rear_Sway_Bar&products_id=2360

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider