Gå til innhold

Mistet familiemedlem, trenger hjelp! (katt)

Ranger emnet

sugekopp

Anbefalte innlegg

Hei.

Har som sagt mistet et kjært familiemedlem for 2 dager siden.

Cossie er borte!

Har seg slik at jeg i 2 dager hadde 2 små hunder på besøk hjemme.

Har ved flere anledninger HØRT om tilfeller av sjalusi drama, der hund/katt føler seg truet på eget territorie og kan skape problemer.

Jeg merket kjapt at katta ikke ville sove hos meg på rommet lenger, og dagen etter ville den ikke kose men jeg fikk klørne tiilbake. Et tydlig tegn på at han er sjalu/sur.

Han er veldig oppegående og har ved flere anledninger kommet seg hjem skadet som følge at bråk med bikkjer. Han kan muligens være litt dumsnill og ikke helt skjønne at en bikkje eller bil KAN være fare, så i værstefall er han påkjørt eller misshandlet/drept på no måte.

Derfor lurer jeg på om noen her har vært borti et slikt tilfelle. og muligens aner om dyret KAN bli borte så lenge eller flere dager og returnere som i tilfelle som dette (sjalusi drama)

Har ikke lyst til å gi opp håpet, men jessheim området er ikke lite akkurat her han pleier å oppholde seg. Aner ikke hvor jeg skal en gang begynne å lete om det i det heletatt er vits.

Takker for hjelp!

EDIT:

Er forresten en innekatt, som i grunn aldri har vært mer borte fra hjemmet enn 6-8 timer.

nå er det 3 dagen påbegynt!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det ho katt? Kanskje hun har løpetid og flyr rundt og parrer.

Høres ganske sannsynlig ut. Men er det parretid om høsten ?

Våres katt har mange ganger vært borte i flere dager, helt opp til 1 uke. Enten kommer den tynn og kosesyk hjem og lukter grantre, eller olje/bensin.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider