babyfox Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Er det mange som har klart hele spillet? :angelsmili: Siter Violetta aka Babyfox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Ja, på xbox 360. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Det må da være flere? Eller er det bare jeg som har giddi å bruke tid på det? ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230FT2 Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 jeg klarte det på ps2 Siter NO REAL POWER JUST SOME TURBO SHIT !!!! OLD VOLVO's NEVER DIE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babyfox Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 der er det enkelere enn på PC! :P Siter Violetta aka Babyfox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Klarte det på 6dager, med normal spilling mellom meg og en kompis, på ps2 Skit enkelt spill jo.. Most wanted er jo myye vanskligere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 brukte en helg på det..(ps2) er jo enkelt som fy, som han over sa, most wanted er myye vanskligre :) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Gjorde det på 9 timer sammen hengende:P xbox 360 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 9 timer er serriøst fort. første gangen du prøvde det? Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 jepp... kjeda meg litt hos en kompis som drev på med pc'en så da satt jeg bare å spilte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Gjorde det på 9 timer sammen hengende:P xbox 360 Tror ikke jeg brukte stort mer på selve Career Mode... Challenge Series kommer i tillegg, da. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Tror ikke jeg brukte stort mer på selve Career Mode... Challenge Series kommer i tillegg, da. Vi brukte 6dager på HELE spillet, med sånn normal, nettopp fått nytt spill, spilling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babyfox Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 6 dager på HELE spillet går vell, om man sitter 24 timer i døgnet? Siter Violetta aka Babyfox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrik121 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Spillte igjennom career på ei helg, har ikke spilt så mye challenge. Var uansett alt for kort Career-mode, skuffende egentlig... Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 dritt spill, så jeg gadd ikke å fullføre! Får håpe pro street lever opp til forventningene :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg