Speilblank Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Husker jeg hadde 985000 på drift. 515000 på en drift Siter Man kan lære mye av en paranoid person,bare ved og følge etter han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Hehe... 985000 er ikke så veldig mye. Søk litt på youtube, så finner du flere luringer som passerer 13000000 (13 millioner) poeng på canyon drift. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dal3bo Skrevet Desember 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2007 Bikka mill'n å vel så det på den lengste drifte BANEN, ikkje canyon med andre ord:P Canyon var litt mer, men det er jo alt for lett og drifte på det spillet :P Har akkurat kjøpt Pro Street, ganske mye bedre:P Giring med clutch ^^, Driftinga var også en del mere realistisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetmix Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hey hey hey.! mange som har runda det her på career. er bra. nå har jeg nemlig fått 100% Men skal det ikke være en slutt film? er det jeg hadde gledet meg til og se hva som skjer? noen som har fått det? eller må jeg ta ferdig challengserie også`? Siter StreetMix car list! 88Golf II Gti 16vkr(prosjekt) 93Audi 100 c4 2.0E -(hugget) 92volvo 745(solgt) 90volvo 745 turbo(solgt) 89Toyota camry 2.0 TD(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 hmm.. 2 år gammel post gitt ^^ Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg