janivar Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 hei.lurte på om noen hadde noen bilder eller tegninger på å lage mono eller enkelt visker på 740?håper på svar.mvh jan i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 har spekulert på å mekke noe slikt på banebilen men er enda på spekuleringsstadiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 :shake *ringe harrypolitiet* Får være litt on-topic også: kan du ikke bare bruke viskeren på passasjersiden og snu den så den står i en høvelig vinkel, eller må du absolutt ha den liggende rett opp etter ruta når du slår den av? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 jeg skal ha den rett oppetter ruta for å få rett racestuk men det er ikke akkurat prioritert såeh... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janivar Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 jeg tenkte jeg skulle ha den på den ene siden når den står rolig.er ikke helt sikker enda men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Nei...monovisker er Mercedes Only. Basta bom. Ser uhorvelig mange golf'er, polo'er, Div opel'er med monovisker og det ser seriøst latterlig ut..hehe:) Fullstendig ufornuftig og.. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 stemmer det ja men jeg synes det fremhever litt racestuket på bilen min :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard F Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 :roll: Yeye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 rette bilen, så ser det jævlig tøft ut.. husker vagt et bilde som har kommet frem ved et par anledninger av en lilla 7førr, med en cat killer, og monovisker, og på den ser det helt på sin plass ut med den viskeren.. på min bil hadde det ikke passt i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Jeg vil tro at monovisker fungerer ganske dårlig på 740, i og med at ruta er så bred i forhold til høyden. Med mindre man har noen mekanisme som forandrer banen på viskeren, vil det bli ett digert felt rett i synsfeltet til sjåføren som viskeren ikke når. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 måkke du henge deg opp i bagatutter:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Har kjørt et par biler med monovisker, og jeg blir bare irritert når det begynner å regne.. Den visker helt forferdelig dårlig, og dekker et altfor lite felt. Blir vanligvis problemer å få den til å stoppe midt på, hvis man visker og det ikke pøsregner ute. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg