Gå til innhold

Audi A3 1.8T Ambition -KONDEMNERT-

Ranger emnet

sYmpoZiuM

Anbefalte innlegg

har fått hovedlyktene og de er blitt montert:)

her er et tappert forsøk på å ta bilde av bilen med en mobil som skjermen ikke funker på:p

DSC00387.jpg

de lyser godt, og dugger ikke:p

stilig med de "innebygde" eyebrowsa:)

skal prøve å ta et bilde med parklysa på.

DU bestillte disse vel på ebay fra Usa ikkesant? samme her med den ene lykten min dugger på høyre siden irriterer meg. kan det jeg gjøre ett eller annet for at den skal slutte altså å tette bedre med noe eller.. takker for svar

rå stilig bil forresten jeg er på vei jeg også hehe. en ting til jeg lurte på hvor bestillte du disse chrome listene altså til bakluke og sidelister:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de ble bestilt på ebay ja. mine har vært duggfrie fra jeg kjøpte dem, så jeg vet ikke helt hva du kan gjøre.. har du satt på gummien bak skikkelig? kan prøve med en tynn tynn borr og borre et lite hull i kanten på lykta, da vil d tømme seg for dugg... midlertidig:p

bestilte chrome listene på ebay også.. er bare å lete så finner man... satt i et par uker å geeka ebay, var helt frelst:p

takker for det:) det har gått sakte med bilen min i det siste... det er litt kjedelig, men vi får se om det kan ta seg opp igjen snart... sitter fortsatt å venter på å få pengene tilbake for noe styling jeg bestilte fra england:p

bare å stå på med bilen din! A3en er en finfin bil:) skal ikke mye til på de:)

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ble bestilt på ebay ja. mine har vært duggfrie fra jeg kjøpte dem, så jeg vet ikke helt hva du kan gjøre.. har du satt på gummien bak skikkelig? kan prøve med en tynn tynn borr og borre et lite hull i kanten på lykta, da vil d tømme seg for dugg... midlertidig:p

bestilte chrome listene på ebay også.. er bare å lete så finner man... satt i et par uker å geeka ebay, var helt frelst:p

takker for det:) det har gått sakte med bilen min i det siste... det er litt kjedelig, men vi får se om det kan ta seg opp igjen snart... sitter fortsatt å venter på å få pengene tilbake for noe styling jeg bestilte fra england:p

bare å stå på med bilen din! A3en er en finfin bil:) skal ikke mye til på de:)

nope nydelig biler. har stått stille her også har no iallfall fått bestilt singelframe fangeren og innstegslist og alt dette her så det skal være rett rundt hjørnet eneste er penger og penger som er problemet må jo få det lakkert og vettu men men klarer no alltids og dra mastercardet litt lengre hehe... stå på du også legger vell ut bilder snart eller starter ny tråd med min bil gleder meg.. S-line girkulen var et møkk og få på iallfall den skinnposen som sitter på s-line kulen e jo xxxxs.. :fucku:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde single frame fangeren på vei jeg også, men nå ser det ut til at alt slikt går til hell...

kan ikke stole på styling byråer nå til dags:p

vet ikke om jeg har lyst på s-line kulen egentli, vil ha svart pianolakk finish inne i bilen:)

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde single frame fangeren på vei jeg også, men nå ser det ut til at alt slikt går til hell...

kan ikke stole på styling byråer nå til dags:p

vet ikke om jeg har lyst på s-line kulen egentli, vil ha svart pianolakk finish inne i bilen:)

Sitter og følger med på din Tråd og her vettu bilen din ser bra ut altså:) har du fått montert disse chrome listene på siden og på bakluken? viss du har så legg ut bildet da fordi har utrolig lyst å bestille de også:) krom e pent!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og følger med på din Tråd og her vettu bilen din ser bra ut altså:) har du fått montert disse chrome listene på siden og på bakluken? viss du har så legg ut bildet da fordi har utrolig lyst å bestille de også:) krom e pent!!:)

har ikke det :(

leverte den manglende dør lista inn til lakkering nuh, så det blir nok limt på etter jeg har fått rubba bilen for andre gang... var endel riper i lakken kan man si... å den var jo matt å tørstere enn en løve i sahara!

chrome er pent ja... forresten, hvor i bergen bor du?

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke det :(

leverte den manglende dør lista inn til lakkering nuh, så det blir nok limt på etter jeg har fått rubba bilen for andre gang... var endel riper i lakken kan man si... å den var jo matt å tørstere enn en løve i sahara!

chrome er pent ja... forresten, hvor i bergen bor du?

Bor i loddefjord nærmt der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa...

da var bilen slengt litt lenger ner mot bakken... meeen, ikke langt nok...

dere som har senket a3'er før, hvordan får man den lav nok framme? dekket er mindre enn 2mm fra demperen på innsiden... tør ikke senke mer, da står jo dekket borti demperen:(

trenger hjelp! og forresten, har stab staget som skal på framme ja:)

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa...

da var bilen slengt litt lenger ner mot bakken... meeen, ikke langt nok...

dere som har senket a3'er før, hvordan får man den lav nok framme? dekket er mindre enn 2mm fra demperen på innsiden... tør ikke senke mer, da står jo dekket borti demperen:(

trenger hjelp! og forresten, har stab staget som skal på framme ja:)

Hva har du gjort med bilen no da? sleng ut noen bilder da :) cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort med bilen no da? sleng ut noen bilder da :) cheers

har ikke gjort så mye, bare senket den, og fått på den manglende lista på venstre sida.

bilen er så nedstøva av pollen + turen til bergen nå, at jeg må vaske før jeg tar bilder:)

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadda.. da var jeg igang igjen endelig!

feriepengene er kommet inn på konto! (hvertfall litt av dem. fikk for lite av de også!)

og da er R-frame fangeren bestilt på ny, siden de fra england bare stjal pengene mine å aldri sendte fangeren!

skal stikke bort på bil og elektronikk å bestille sideskjørter... å da gjenstår det å finne igjen den bakfangeren som jeg har lagt ut bilde av her før igjen! den er forsvunnet fra ebay :(

lakk jobb er bestilt, det blir hele bilen og ingenting mindre:) farger vet jeg ikke om jeg har løslatt til dere her... hvis ikke blir det en overraskelse:)

THE SUMMER IS COMING!

oh.. forresten, felgene blir det råeste av ALT!:)

Audi A3 1.8T Ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider