Gå til innhold

En søøøt bil

Ranger emnet

hist

Anbefalte innlegg

En bil av denne typen dro forbi alt av biler i bratte oppoverbakker på Kreta i sommer. Jeg husker vi ble kjørt forbi i 160 eller noe, hvor fyren nesten ikke bremsa i svingen som kom. Sikkert jævla stabilt :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..klarte da å få pressa inn tid til å lage en ny modd...har ikke hatt så veldig god tid så ikke forvent dere så veldig mye;) ps: har brukt kun ca 2 timer...

matizcopy_1.jpg

har taksenket den, "heva" skjermene for å få senka den mere, felger, brusha frontfanger, sideskjørt osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

er ikke alltid på msn da:D du er jo mere enn meg;)

kan se om jeg får tid til å lage en ny utgave..spørs om jeg har tid..er mye skole + at jeg holder på med Fiat'en til Eye Candy Racing...men men..vi får se;)

Jeg er jo alltid på msn:P jeg har jo ikke noe bedre å gjøre.. du kan jo modde:D

X

Btw.. fryktelig stygg mod:P felg og dekk er alt for langt ute i forhold til bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har fått med seg at Daewoo skal bytte navn til Chevrolet da?

Mulig jeg hørte dette på Autofil, så ikke arrester meg om det ikke skjer, men Daewoo skulle visstnok bli produsert under Chevrolet merket fremover. Da kommer det vel en bensintørst v8`er under panseret :)

ELler en miljødrepende Daewoo suv :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve meg på denne søte bilen og gjøre den litt "sinna"! :D Ble ganske så fornøyd med resultatet, selv om det er en HAUG med feil der:D Slurva masse, ikke brukt så lang tid.. men anyway: Enjoy!

matiz30nz.jpg

Jeg har gjort følgende:

* Laget speil og frontlys større (Bad look lykter:))

* Fjernet blinklys side og foran

* Satt på Rallydekk av verste sort:D

* Lakkert i en deilig rosa farge!

* Senket taket noe grusomt..

* Senket hele bilen og gjort frontfangeren større

* Satt på en "munn" slik at bilen ser ytterligere sinna ut.

* Prøvd meg på litt røyk osv for første gangen, ikke vellykket som du ser:)

** UPDATE: Fiksa litt på folka siden de ikke passet inn, 2 min mod:P

Ellers må jeg bare nevne at dette ikke skal se realistisk ut overhodet, it's just for fun:D Legg gjerne igjen kommentarer til eventuelle ideer eller også konstruktiv kritikk tas imot med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider