Espen the man Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Skal fjerne all tecyl behandling på bilen og lurte på om noen har noen gode tips til hvordan man kan få det lett av uten å skade bilen under på noen måte? Hvilket utstyr? Arbeidsmåte? Pris? osv osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hvorfor fjerne tectylen??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kan bruke varmepistol med skrape,eller kun tappjern. Så vasker du bort det som er igjenn med tynner eller med en kraftig dampvasker og avfettings fjerner. @golftdkgreen; fordi han kansje har en god del rust? eller har mye arbeidslyst! :D HMS er viktig dog! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 hvorfor fjerne tectylen??? Eller kanskje fordi dette er et prosjekt som ikke skal brukes på vinteren og veldig skjeldent i regnvær og da ikke trenger rustbeskyttelse under i det heletatt? ;) Skal ha bilen lakkert under på nesten samme måten som utsiden. Sjekk prosjekttråd i signatur. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kan bruke varmepistol med skrape,eller kun tappjern.Så vasker du bort det som er igjenn med tynner eller med en kraftig dampvasker og avfettings fjerner. @golftdkgreen; fordi han kansje har en god del rust? eller har mye arbeidslyst! :D HMS er viktig dog! Skal teste det du sier her. :) Så får vi se hvordan det går. ;) Takker! Noen som vet hvordan sandblåser tar på detta? Eller vil jeg bare på en måte "skyve" det bortover og lage mer søl enn moro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 SAndblåser du det,s skyver du bare bort tectylen ja. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 sandblåsing fungerte dårlig for meg! Jeg brukte varmepistol og skrapet det av. Det som var igjen vasket jeg med en fille dynka i tynner. Bilder: PS: En forbanna driitjobb:P Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 drittjobb ja! Men det ble fint!:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 sandblåsing fungerte dårlig for meg! Jeg brukte varmepistol og skrapet det av. Det som var igjen vasket jeg med en fille dynka i tynner. Bilder: PS: En forbanna driitjobb:P Det ble jo veldig bra! Bruker nok denne teknikken selv da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg