markus1 Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Kom med et godt tips alle sammen til den perfekte glansen på bilen.Skal selge min VW PASSAT HIGHLINE TDI STV 2006 mod.Derfor vil jeg at når bilen kommer på FINN.NO så skal den legges merke til,den skal skinne som bare fa.................................n.Det beste tipset fra dere , som jeg liker best, skal brukes.Bilen er forresten sort met.come on lads. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg kommer med noe jeg har prøvd på mange biler nå, 2 svarte. Du kan resultatene i Mercepleie og Toyota Auris. NXT Car Wash QD + Clay MG80 NXT Tech Wax MG21 Blir helt knall det! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 ...Pluss en eller to dæsjer med PL Souveran!:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markus1 Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Hvor får jeg fatt i pl souveran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 http://www.autogeek.net pinnacle liquid souveran Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Vask Clay Tørk Duragloss 101 Duragloss 105 Duragloss 111 På for hånd av for hånd med MF kluter... om bilen er bra mht vaskeriper, og du skal ha den blank og fin mht bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg