stighenning Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Er det noen som har erfaring ? Og noen som har hatt dette x antall år - og ser resultatet ? (jeg ønsker ikke super finish, men bare holde bilen ren og rusta borte) / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Er det noen som har erfaring ?Og noen som har hatt dette x antall år - og ser resultatet ? (jeg ønsker ikke super finish, men bare holde bilen ren og rusta borte) / Stig Henning Jeg har ikke hatt bilen min så lenge, men Ditec behandlet den før vinteren, salt og dritt bare spyles bort og lakken er like glatt og fin under:) MEN jeg fikk delvis sjokk da jeg oppdaget RUST på min 2 måneder gammle avensis her i sommer!! Ble fikset på garantien selvsagt, men alle dere der ute bør sjekke punktsveisene rett over pakningen til bakluken (på bilen). Jeg handlet bil sammens med en annen kar og han hadde rust på akkurat samme sveisene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 God morgen. Jeg skal gjøre dette med min avensis til våren og har hørt at dette er en god innvestering!!!!! Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg