volvoekern Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 min er 94 mod med automat og bruker fra 0,85-> er dette normalt forbruk på disse eller går de billigere?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frangran Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Høres ganske normalt ut spør du meg. Lå nok deromkring. Det er en tung bil, vet du. Veide min, og den veide nesten 200 kg mer enn det som sto i vognkortet.... MVH Frangran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsrzj Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Er det langkjøring eller blandet? Hva står det i manualen? JEg har en manuell som kun kommer ned i 0,63 på langkjøring, men er oppgitt til 0,58 i boka. Er også ute etter svar på hva som kan påvirke forbruket utenom kjørestil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 alle nye filtere og oljer. pluss ny eksos(evt bare kat.) vis kat. begynner å bli tett... i neste rekke hjullager og hjulstilling... men vil tro det ikke er noe enormt å hente på noe av dette annet enn kat og lutfilter vis det er veldig tett... Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg