wicky124 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 hmmm....ville bare opplyse om at jeg er ny her....;) forresten....hvorfor står det LADA POSTER under nicket mitt???hvordan laster jeg inn bilde?? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Det står Lada poster der fordi du er ny her og ikke har forandret det, det kan du gjøre på "user op" og edit profile. bilde eller avatar er ikke noe jeg kan hjelpe deg med som du ser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 avatar (bilde under nicket) slenger du inn på "user cp" så på "edit options" litt lenger opp her. Husk maksimal størrelse på bildet. :D Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Vil anbefale alle å ha en avatar...Liksom lettere å kjenne igjen hvem som skriver da,husker bedre... Setter pris på om flest mulig har avatar:) Men såklart det er jo ditt/deres valg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Jeg får aldri rota meg til å lage avatar.... men jeg skal snart. :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Jostein Vil anbefale alle å ha en avatar...Liksom lettere å kjenne igjen hvem som skriver da,husker bedre... Setter pris på om flest mulig har avatar:) Men såklart det er jo ditt/deres valg:) Sier du som bytter avatar fortere enn enkelte bytter sokker :D Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Evjen Sier du som bytter avatar fortere enn enkelte bytter sokker :D Hehe kan ikke nekte for det nei;) ..Men er eneste som har Mr2 avatarer,og holder meg alltid til det;) :) Forresten!Det er minst noen timer siden jeg byttet sist,sådet så!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 ok.. har ikke drevet med bilder på pc.. sist jeg skull krympe et bilde ble det elendig kvalitet... Hvilken program bruker dere, og hvordan gjør dere det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Rieger Hvilken program bruker dere, og hvordan gjør dere det?? Paint Shop Pro eller PhotoShop så er det hovedsaklig bare å gå inn på menyen og velge Image Size, på PS ligger det under menyen Image, husker ikke hvor det ligger på PSP.. Du finner nok ut av det :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Rieger ok.. har ikke drevet med bilder på pc.. sist jeg skull krympe et bilde ble det elendig kvalitet... Hvilken program bruker dere, og hvordan gjør dere det?? Du høres ikke ut som en typisk PhotoShop bruker, derfor anbefaler jeg deg å enten bruke Paint eller ACDSEE. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by Dr_S Du høres ikke ut som en typisk PhotoShop bruker, derfor anbefaler jeg deg å enten bruke Paint eller ACDSEE. da laster jeg ned PhotoSHop da ;) MÅ lære meg å bruke det en gang vettu.. Var ACDSEE jeg brukte sist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Velkommen :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 lixom...hvor på profilen min skal jeg få vekk LADA??? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by wicky124 lixom...hvor på profilen min skal jeg få vekk LADA??? hmm... user cp -> edit profile -> og på custom user text om jeg ikke husker feil Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Originally posted by wicky124 lixom...hvor på profilen min skal jeg få vekk LADA??? Tror nok du må ha et x antall poster før du får til å skifte. Husker ikke hvor mange, men 10-20 poster tror jeg.. lykke til :) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg