kændy Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 spotta 1 bmw typ e30 (svart) og en supra ( mener denne også var svart) som hadde det litt skøy på lyskryssene da de blei grønne igår. Satt 1 pojk og en tjei i hver bil, men i supran var det dama som kjørte. Kjørte fra krysset ved torget og oppover mot prinsen. Noen som har specs på disse? Siter Bring Me Women Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Supraen var sikkert importbil;) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jeg dro ifra en blå m3 i byen i går kveld. Vet ikke om det er samme bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Lyskryssdrag? Ingen som gidder å være med på det lenger... Sist var det morty som yppa, og det er hvertfall 2 mnd. siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg er alltid med!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Søbstad Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Det var nok sikkert min supra du så i byen på fredag, men jeg har ikke dratt på med den ut av lyskryss på altfor lenge jeg. Dessuten så er den HØYRE rattet, ville ikke latt dama mi kjøre den om jeg hadde vunnet i lotto engang:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Lyskryssdrag? Ingen som gidder å være med på det lenger... Sist var det morty som yppa, og det er hvertfall 2 mnd. siden. Ånei..? Klarte å terge på meg en Porche Cayenne Turbo forbi trondheim torg for noen helger tilbake, for en lyd :D Gammel kar som kjørte, men han ble vel 10 år yngre der og da.. (Hørte jeg spinn på 4 piggfrihjul på tørr asfalt?!) :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg