marius p Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 kjøpte bilen for 1 år siden og den var da helt orginal! siden jeg fikk den har jeg gjort litt småting med den :) -senket 50mm rundt om med nye m-sport dempere(er orginalt m-sport understell på bilen med tykkere stab stag osv) -byttet diverse foringer mot powerflex -ebc slissete skiver med red stuff klosser forran -nye skiver og klosser bak -byttet innredning,fra en 2002mod 525 m-sport!(sport seter i stoff/alcantara) -orginal m fotstøtte -20" mania racing felger med 10"brei felg bak(godt over 10cm kant) -m frontfanger,bakfanger,lister (alt orginale bmw deler) -m5 speil -facelift frontlykter -sotede sibeblinkere -sota baklykter -m5 spoiler leppe på bagasjeroms lokk -ny orginal cd veksler -simons bakpotte -nye 17" felger med bridgestone noraza piggdekk osv osv noen dårlige bilder av bilen min som den er nå(desverre med mobilkamra og i regnvær) videre planer for bilen er -eisenmann 4rørs eksos -gir og håndbrekks mansjett i alcantara -hamann karbonfiber leppe under frontfanger -nye felger(de som står på bilen er til salgs) -justerbart senkesett -oppgradering av stereo -tuning av motor kommer tilbake med oppdateringer så snart det skjer noe nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Se her ja Marius. Denne bilen har blitt skikkelig lekker. Får jeg spørre hvor du kjøpte felgene og hva de kostet? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius p Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 heisann er ikke sikker på hvor de er kjøpt hen,kjøpte dem av en kar som hadde hatt dem på 7 serien sin en uke eller 2! han sa dem kosta 25000ca,kjøpte dem for 17000kr inkludert frakt! legger dem ut for salg i morgen da jeg har andre planer! må foresten få gratulere med nybil!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Jøss, 25 000kr var ikke ille. Er det de planlagte felgene jeg skal ha koster. Hva har du tenkt til å selge disse for da? Dekkdim? dekkmerke? Går utifra at de passer E61'en? Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius p Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 tenkte meg ca 14-15k for dem, 8,5 med 235dekk forran og 10" med 255 dekk bak,toyo proxes forran og nye nankang dekk bak(overraskende gode dekk disse nankang dekkende)de passer nok nybilen din ja men tror det blir litt smale dekk,er veldig mye "strekk" i bakdekket! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Prisen var det ingenting å si på. Dekkene ble nok litt i smaleste laget ja. Hadde tenkt meg 245/30 20" Foran og 285/25 20" bak. Jeg får tenke litt på det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius p Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 tror nok det hadde vært en mer passende dekk dimm ja!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 grom 5er du har :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Kjempepen 5'er du har der! :) Du har gjort veldig "riktige" oppgraderinger, og svart E39 i seg selv blir aldri feil :) Er du godt fornøyd med bilen? Km.-stand? Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius p Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 km stand er nå ca 138k tror jeg!tja er fornøyd men ønsker meg justerbar senk,ellers så er det jo en god bil å kjøre og har fortsatt(selv med 20" felger) bedre komfort en de fleste andre biler!det eneste jeg egentlig savner er mere motor(bilen kjøres jo på bane) og så savner jeg den "knivskarpe" styringen jeg hadde på min tidligere e46 touring. savner vel også forbruket på e46en,0,5liter på mila på en bil med chippa motor og 19" felg er jo ikke å forakte ;) er ikke å forakte den bilen din heller da Caaatooo! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius p Skrevet November 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 da var ringer til instrumenter og m pedaler bestilt! vurderer å kjøpe carbon nyrer har m5 nå.hva er penest?? noen med meninger om dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius p Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 da var alcantara innredningen solgt! sportseter i sort skinn ligger i tollen! også kjøpt hella frontlykter! er uskikker på felgvalget til neste sesong! akkurat nå står det mellom hamann og alpina! men man ombestemmer seg jo hele tia så det kan jo komme nye kanidater! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg