Abramz Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 noen som har noe peiling på dette kit`et. Synes det er utrulig tøft. så en osm sku selg et kit på autodb.no men det er borte nå :( Bra passform osv?? Siter -92 JDM Mr2 Turbo (skilter) :) -89 Corolla XL 1,3 -01 Rav4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-BT- Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 jeg kjøpte det ;) , widebodykittet som kom fra trd (toyota racing development) har MEGET bra passform. det kittet som han solgte var fra erebuni. derfor fikk jeg det for 8lapper. men det også er av bra kvalitet. koster en del mindre enn trd sitt men med nok glassfiber popnagler og noen timer så ser det meget bra ut. sjekk ut http://www.ts-ogn.no og søk etter widebody så finner du mye rart. kittet består av front/bakfanger sideskjørt som er forlenga opp mot hjulbuene bak. front og bakskjermbreddere og en sånn bagasjelukeskjerm (slik at linjene blir en hel linje bilen rundt. jeg er på jakt etter 18" felger for å få en clean look. mine 17" tror jeg kommer til å bli slukt selv med 25mm spacere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg