Dans2ur Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Heisan folkens.tenkte jeg stolt skulle vise fram min Vw Corrado til alle fans å tilskuere der ute.Det er en 91 mod(tysk importert).mest blir den brukt til utstillinger å andre ting. jeg siklet og filmet faktsk denne bilen på et vw audi treff på liertoppen når jeg var rundt 16-17 år uten å vite at denne en dag skulle bli min. Det var min gamle sjef som eide denne bilen.blei hodestups forelsket å kjøpte bilen med en gang han skulle selge den.disse bilene er bare døds råe. :) Utvendig har den fått komplett RSR styling. På hjula ruller det 17" ION CHROME på 235\45\17 dekk Nydelig... Den er senket ganske mye.veit ikke hvor mye men det merkes..hehe emblem fri grill med øyeskygge over lyktene. Innvendig så er det komplett Beige Skinn interiør Momo ratt\pedaler\gear. intrumenter i Stolpen. interøret er veldig strøkent syns jeg. Når Det kommer til Motor Det sitter effekt anlegg fra SuperSprint + k&n filter. men jeg har nå endelig fått begynt smått med motorn. Har fått overhalt g lader + rs steg 2 port. det blir større dyser + chip å litt sånne små ting til å begynne med.mindre ladehjul og kortere reim,men ikke før jeg har fått kjørt inn ladern. Håper bilen min kan være til innspirasjon til alle der ute. :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Nydelig! Gratulerer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 en kjempebil! Grattis! Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Felgene og stylingen falt dessverre ikke i smak for min del, men interiøret derimot..deilig!!:D Så uansett utrolig strøken ut, kikka på denne litt på ett VW-AUDI treff på våler for noen år siden faktisk.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Pent!:D Hva innebærer ett RSR-kit egentlig? Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Pent!:D Hva innebærer ett RSR-kit egentlig? i mine øyne ser det ut som ett helt vanlig rs-styling kit. Typen rs2 look frontfanger, m3 look sideskjørter osv. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 pen bil med deilig interiør. Enig med acoupe angående felgene. Stylingen syns jeg faktisk ikke er så ille :) IC? (på det ene bilde..)* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterfrantzen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 fineste corradon på forumet her syntes nå jeg:) Siter ford probe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Takk takk...tar godt vare på bilen. flere bilder kommer.. får den tilbake på veien i mårra etter 2-3 uker`s venting på G lader å andre små ting. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Grattis med fet bil :) likte alt utenom frontfangeren og felga :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Gremmes alltid når jeg ser momo girkulen i den bilen. Stikker ut som en kvise.imho...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 skal nok vekk etter hvert den gir kula.... har bare hatt bilen i 4-5 månder så jeg har ikke fått gjort så mye ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tar gjerne imot råd å tips om hva jeg burde gjøre med bilen videre. er det noen som konkret vet hva som menes med Port Steg 2 av G ladern. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tar gjerne imot råd å tips om hva jeg burde gjøre med bilen videre.er det noen som konkret vet hva som menes med Port Steg 2 av G ladern. :) kommer an på hvem som har portet- Ta en titt på utblåset på laderen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 SS Tuning. kan se ut som om det har blitt litt større høl.akkurat som om det har blir borra større høl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg