sugekopp Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 øhm, rsr = wOot!? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 pen bil.. Det jeg stusset på var felgene. bling bling felger som det der er grusomt. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Felger i dim 9x16 og original gearkule og noen andre pedaler, så er du der... Pen bil Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Takk for tipset.har sterkt vurdet 9x16 felger en stund. Men er det noen som kan svare meg på eksakt hva som menes med Port Steg 2 porting av g lader. er det for å få mere hester eller mer ladetrykk. Fikk ladern fra porting å overhlaing her om dagen. å det ser ut som om han har borret ut hele ladern så den har blitt større innvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 ser ikke ut som den er særlig større i utblåset over hele. Tipper den bare er matchet til RS-/plastutblåset. Mine fullblend er tynnere i "kanten" Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 okey.har værtfall betalt fort steg 2. ser også ut som den har blitt mindre inni selve ladern der. burde jeg også begynne fylle 98 eller 98 blyfri.skal ha inn en chip også.:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 98 blyfri, alltid...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 takk. kjekt med folk som kan litt bil her ass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Da har fått i den nye ladern.den gikk greit. er det meningen at der mer lyd i en portet lader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Da har fått i den nye ladern.den gikk greit.er det meningen at der mer lyd i en portet lader. du husker vel at du ikke skal gi gass med en gang nå som den er nyoverhalt? Men ja, det er vel vanlig at du får litt mere lyd når den er portet. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 jepp.ikke over 3 tusen på 100 mil.jeg har ikke gitt noe gass i det hele tatt. jeg har bar måler i stolpen.bør jeg være såppas forsiktig at den ikke går over 0 sånn at den lader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 yeah... bare ikke gi gass lenger enn til det "hakket" i gasspedalen, så er du i mål. gratulerer med ny bil, var fresh! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 takk takk.har hatt bilen en stund nå da men.. :) men er det noen som har logon til SS TUNING her på en fil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 er det noen her i forumet som har byttet bensindyser på g60 eller om noen kan gi meg en enkel leksjon. er det en stort jobb eller er det en enkel jobb.Må bytte ut mine orginale til noen 315cc dyser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 fort gjort Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg