Dans2ur Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 hehe..det er det sikkert. veit hvor dem sitter,men hva må jeg skrur jeg av først hva må jeg være forsiktig med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 okey.har værtfall betalt fort steg 2.ser også ut som den har blitt mindre inni selve ladern der. burde jeg også begynne fylle 98 eller 98 blyfri.skal ha inn en chip også.:driving nå ble jeg usikker her.. fyller 95 blyfri jeg ? er det feil? alltid gjort det.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 har alltid fylt 95 selv,men det var noen her som sa jeg måtte fylle 98 nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 kommer vel bare ann på hva du har råd til. vet ikke engang hva forskjellen er jeg, men jeg "skjemte" alltid bort bilen min med v-power, og 99 oktan da det kom. corradoen min klaget aldri den :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 kommer vel bare ann på hva du har råd til. vet ikke engang hva forskjellen er jeg, men jeg "skjemte" alltid bort bilen min med v-power, og 99 oktan da det kom. corradoen min klaget aldri den :) nei ikke vet jeg :P er det noen stor forskjell på 95 og 98 da? :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 Hvis bilen er chippet må du fylle 98oktan. Chippen justere på mere fortenning, og da får du tenningsbank med 95oktan. Tenningsbank er ikke bra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Er det vanskelig å bytte ladehjul å reim selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Er det vanskelig å bytte ladehjul å reim selv. Går greit det, husk at du må ha skikkelig verktøy for å holde igjen reimhjulet når du skrur av bolten, uten det kan den lille reima ryke...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 takk for gode råd. :) kjørte en tur til trondheim å tilbake i går for å kjøre inn ladern å da tokk jeg ett litt morsomt bilde.bilen blei litt møkkete etter turen men det går. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 har et lite eller vi kaller det stort problem i bilen...det dugger som bare Fxxx. alle ruter er fulle med dugg å det er så sinnsykt irriterende. det er akkurat som om dugget sitter fast i ruta..hehe er det flere som har detta problemet eller veit hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Lekasje i varmeapparatregisteret. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 okey.hvor er det henn a å åssen fikser jeg det da?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 håhå, du har et stort problem! Jeg gir deg 20k for bilen, så er du kvitt problemene for evig og alltid! Hehe, neida. har du varmeregister lekkasje, så har du en liten jobb foran deg. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 tuller du.hva mener du med liten jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 noen som har no forslag på hva jeg skal gjøre.tydeligvis er det lekasje i varmeregisteret.det dugger som Fxxx i bilen å i går begynte det faktisk å ryke fra de hullene som nede langs frontruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg