Dans2ur Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 har desverre ingen gnist på pluggene heller. veldig rart det som har skjedd å egentlig.bilen gikk knall bra.sto stille i 1 time maks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 hallsenderen er i mange av disse tilfellene synderen. Denne sitter på fordeler, med 3 ledere. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 er den kontakten som sitter der med 3 ledninger på du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 nå har jeg fått sjekka litt.åpna tenningsdekselet.der så alt ok ut,men når jeg skrur på tenninga så virker ikke vindus-viskern,blinklysa går amok.lys fungerer ikke som det skal.har volt når jeg setter på tenning men i det jeg vrir om er det ingen ting?????? noen som har råd her?? er desperat etter å få bilen på veien nå ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Tenkte bare å si at bilen din er ganske fin! Likte alt bortsett fra chrome-felgene.. Skjønner ikke helt hva folk synes er så bra med chrome jeg.. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 bruk litt tid på å forklare deg bedre, så kan jeg prøve å hjelpe deg. Finn ut hva som fungerer med tenning på, og ikke. I verste fall så må du kanskje sette inn bilen for noen dager. Da anbefaler jeg deg å sende med en "digifant" manual. Denne forteller ganske mye, og kan være til hjelp med diagnosering. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 med tenning pa fungerer ikke vindusvisker.ikke lys.blinklys gar amok nar jeg skrur dem pa.de blinker veldig fort.batteriet viser nok volt.men i det jeg vrir for a starte er 0 volt.vrir jeg nøkkel litt av å på kommer det en slags durelyd fra bak der nøkkel er. som sagt,det elektroniske oppfører seg veldig rart med tenning på.har blitt tipset om at det kan v?re tenningsboksen eller hva det heter,men ikke vet jeg?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 tenningsmodul mener du? Neppe. Tenningslåsen? kanskje. Finn ut om durelyden kommer fra tenningslåsen eller sikringsboksen. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 mente tenningsmodulen ja.den durelyden kom nedenifra.litt vanskelig å høre eksakt hvor den kom fra for den varte ikke så veldig lenge.å jeg har som sagt heller ikke gnist i pluggene mine og det elektriske oppfører seg veldig rart. får kinna motorn fint,men den vil ikke fyre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2008 Prøv med ny tenningslåsbunn. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Sjekk batteri klemmene og jordingspunktene og i samme slengen. Sjekk kabelen helt til starter og sjekk nøye at jordingen er bra. Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 ser ikke ut som den er særlig større i utblåset over hele. Tipper den bare er matchet til RS-/plastutblåset. Mine fullblend er tynnere i "kanten" Den er større det kan jeg love deg :) RS utblåset er og Portet på denne mener jeg å huske Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 nå romsterer det rundt coilen åsså nå sellom verken tenning eller noe som helst nøkkel står i bilen.akkurat som en proppel som går sakte rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 skal ha av den tenningslåsen men må ha av den delen som satt på bak rattet som er merket med rød pil.heter sikkert rattstammen.har skrudd av den store muttern i mitdten men den vil ikke av da heller.hva gjør man???? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Dette navet som du har satt pil på (med masse små hull) sitter på en spline. Dette kan sette seg hvis man har strammet hardt. Slå den løs. Når det kommer til tenningslås bunnen, så kan jeg ikke hjelpe deg. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg