Dans2ur Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 er ikke service hefte på den.det som er kjipt... den lappen bak bagasjerommet var såppas ødelagt akkurat der farge koden sto. får se i mårra om det er flere sånne lapper rundt på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 hvis du hører med møller så finner de ut av det og. Jeg oppga reg.nr når jeg skulle ha no deler der engang, og på kvitteringa stod det motorkode, lakkode osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Hei :D veldig fin corrado du har :) Gjort noe med bilen den siste tiden eller er den solgt? Også må jeg si at jeg føler med deg etter alle problemene du har hatt med den :) Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 takk for det.nei har ikke gjort mye med bilen.eneste som har skjedd er at panseret er ny lakkert å satt på. har ikke hatt tid til bilen så den har stått et halt år minst,men vurderer salg nærmere sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfanatic Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Hvordan går det med denne? Hilsen tidligere eier (2004) Siter - Audi 80 B4 x VW Corrado G60 1991 x -VW Boble Roadster cab 1972 x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk x -VW Golf IV 1.6 1999 x -Honda prelude 2.0i 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Denne selges nå. Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.selges som et lite prosjekt\delebil. Denne ble avskiltet for 2 år siden.felgene på bildet følger ikke med.rådelager\stempel ringer 3 å 4 må byttes. Ring for info. Ring for info eller send mail. dans2ur@hotmail.com 99097256 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg