Polo Classic Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 vis det er simring som har gått er det no kjempe stress å åpne ladern å bytte den selv eller???? Kommer an på hvilken det er. Hvor lenge siden forrige overhaling? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 slutten av fjor sommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Fin bil! synd du har en del problemer med den da:/ Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 jo takk..får håpe noen av problemene forsvinner når jeg får satt den nye motorn i løpet av uka. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 noen som veit hvilken reim jeg skal bruke. har tatt vekk aircondition så reima skal bli kortere å har 68 mm ladehjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 6pk1635 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Correct me if I'm wrong.... Mener du må ha annet hjul på vannpumpa for å få denne reima til å passe. Denne må du hente fra en rado uten klima. Ellers vil reima treffe ett av løpehjula. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 har 6pk1740 liggende veit jeg.er den for smal å for lang den da eller?? blei usikker på det med vannpompa ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 :hellothere:: Dans2ur du må ha et annet hjul til vann pumpa di (fra corrado uten klima)det hjulet kan justeres ut å inn, den kan du få kjøpt på møller, di løpe hjula er greit å bytte også pga di har lager i senter, sjekk om di er hele altså ikke lugger el er slakke.lykke til Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 endelig ny motor satt inn å alt kobla til å satt over,men gjenstår en ting. sette på den frontmonterte intercoolern+slanger,rør å slikt. er det noen som har no form for tegning eller bilder på hvordan jeg legger opp alle røra til den nye intercoolern.ligger bilde av den en side bakover i forumet mitt her. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 jeg skal lakkere Panseret på corradon min pga noen stygge riper.noen som vet hvor fargekoden på bilen står.jeg tror det skal være en orginal corrado farge av et slag. forje eier mener det kan være no midnight blue perl.den ser svart ut om dagen men den ser litt blå ut om kvelden.. ???? kan noen hjelpe til her ??? hvor kan farge kode stå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 åpne opp bagasjeluka di, se på innsiden av bakplata. Der skal det være en hvit klistrelapp. Lakkoden din begynner nok med en bokstav og så to tall og så en bokstav til slutt. Feks: L90E .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 fant den,men den var jo nesten ødelagt. men kan se ut som det skulle stå LC3V . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 eller LC5V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 3, 2009 Rapporter Share Skrevet November 3, 2009 stemmer, da er du på riktig spor. har du servicehefte til bilen så skal det stå der og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg