Autotune Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Søk og du finner svar... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet November 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 hvor skal jeg søke.hvor sitter varmeregisteret hvis det må byttes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 6, 2007 Rapporter Share Skrevet November 6, 2007 Bruk søkefunksjonen på forumet her. Sitter bak dashbord, bak midtkonsoll. MYE jobb å bytte. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ASD Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 http://www.bilforumet.no/corrado/181549-odelagt-varmeapparat-eller-pakning.html Siter Corrado G60 OEM+ http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyDori Skrevet Desember 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2007 Ahh, gamle bilen til Robert jo! Gratulerer så mye! Parkeringsplassen til borettslaget har ikke blitt det samme etter at han flytta og jeg solgte CorraDonnaen... Siter Ex "CorraDon" Supra-prosjekt i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 er det noe spesielt jeg burde passe på i begynnelsen når jeg nå skal bytte til større dyser å en chip+reim å ladehjul da. 'eller er det bare å tute å kjøre å være gla. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Bilen har stått en stund nå ettersom jeg har drivi med motorn.. åsså har caliperne bak hengt seg fast.noen som har no forslag uten at jeg må kjøpe helt nye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Bare å moe opp det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hva mener du med moe opp. kan virke som bremsen har hengt seg opp eller.for den har stått en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hvor lenge har dem stått da? Pleier å komme seg etter man har brukt dem litt. Men hvis de sitter skikkelig fast, så må man nesten prøve å ta av kalipperen og "moe" calipperen opp. Prøve å bevege dem ut og inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 den har stått siden februar... høres ut som om den henger på hele tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg var å hentet en corrado som hadde stått 5 måneder. Bremsene var også hengt seg opp, men etter litt jukking og et par runder på parkeringsplassen, så kom jeg da hjem =) Kjørte fra Stavanger til Bergen med disse bremsene. var fine etter jeg hadde kjørt litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 dem henger godt fast tror jeg...skriker no så J...... bak der så jeg må nok ta opp caliperne å prøve å løsne dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 kommer jeg til å merke stor forskjell vis jeg skifter til 68mm ladehjul. har portet lader.chip å større bensin dyser fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Enkelt svar, JA! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg