EliteCorrado Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 klart. Hvis du har originalt ladehjul som er 84(?)mm, å det nye er 68mm. Blir ganske bra boost av det. fra 185 til 206 hk tipper jeg....er ikke så dyktig på dette. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 noen som har no forslag på hva jeg skal gjøre.tydeligvis er det lekasje i varmeregisteret.det dugger som Fxxx i bilen å i går begynte det faktisk å ryke fra de hullene som nede langs frontruta Har hatt samme problem, kjøpte et helt nytt varmeregister som jeg har stående. Om du trenger så får du si ifra på PM. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Heisan sveisan.. Noen som veit om en oljekjøler til corrado til salgs??? samme om det er en orginal eller en extern kjøler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Kan se hva jeg finner i hylla. Mener jeg skal ha en original. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 det hadde vært kjempe fint si ifra når du finner den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 er usikker på om jeg skal bytte til extern olje kjøler eller om jeg skal kjøpe ei kraftig bunnpanne med kjøleribber..er det hypp som happs hva jeg tar??? den orginale kjølern må jeg bytte uansett for den er gå`ån... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 jeg ville nok heller gått for en ektern kjøler og en sandwich-plate med termostat. jeg vet ikke helt om den bunnpanne tingen fungere noe spess + at hvis du skal ha en slik bunnpanne så bygger den også lenger ned, og blir sikkert slått i filler ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 det blir kjøler..kjøper et komplett mocal kit eller hva det var.. men hva mener du med sandwich plate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 det er den plata du setter mellom oljefilter og den eksisterende kjøleren eller oljefilter-braketten hvis du fjerer den orginale kjøleren. det er den som leder olje til og fra den eksterne kjøleren. og hvis det ikke er termostat på denne så kan det være at motoren din bruker veldig lang tid til å bli varm, mens med en termostat så leder den olje kun ut til den eksterne kjøleren når den når en viss tempereatur. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 jekka opp bilen i dag for å finne ut av noen ting.fangern skulle av uansett for den har sprekt. har hatt store problemer med for høy olje temp i lengre tid nå uten å ha hatt tid til å finne no ut av det. fikk av frontfangern i stad å det var jo et lite hyggelig syn under å innimellom der da,tror jeg. er det noen som veit å kan hjelpe med disse bildene å prøve å forstå dem. den midterste muttern var langt ute å den går ikke ann å skru inn igjen av en eller annen merkelig grunn. men på den andre siden så var det ikke no muttern i det hele tatt.hehe. aner ikke hvor lang tid jeg har kjørt med det her men det må ha vært en god stund.la merke til at et slags stål rør formet som en u U på en måte hadde fått seg en skikkelig trøkk å var vel mer eller mindre most å det lå olje rundt om kring der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpern Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Ser ingen bilder.... Siter http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Nå ser jeg ingen bilder, men utifra det du forklarer så er det røret kjølingen til servoolja. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 nå burde det kommet et par bilder her som sagt.den ene muttern var ikke der å den andre går ikke ann å skru inn igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Den bolten i midten SKAL IKKE SKRUES UT. Det er den som holder traversen på plass når du skrur ut de store boltene som holder fanger og travers. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 den ene går ikke ann å skru inn igjen og på den andre siden var det ingen ting. har det noe med motorfester å gjøre eller,for motorn rister så fært at hele bilen står å vaijer når jeg står på tomgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.