Autotune Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Disse boltene har ingenting med motorfester å gjøre. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 driver å bytter hjul lager bak på bilen,men det så faan meg ikke ut inni der når jeg fikk av alt. lurer på om den jeg har satt pila på skal ut å om det er den innerste ringen på det første lageret???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 ja det er innerringen på lageret! fikk dette problemet på einseren min, delte den med dremel får å så utvide den, da smatt den av:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 takk for tipset.den sitter jo så inni F.så dremel var ingen dom ide. men vet du hvor den ringen på bildet skal være.den bare han der når jeg tok av skiva å sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 abs ring... skal sitte på innsia skiva... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 ok.men abs`n kan umulig fungere for den har jeg aldri merka noe til,men må jeg ha på ringen igjen a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisseg60 Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 den innerse lagerskåla som sitter igjen tar man en vinkelsliper og kapper et spor i den! så langt inn men tør før man tar spindelen! Så tar man en stor skrutrekker eller noe lignende, gjerne en spiss gjenstand og banker til det man kan i sprekken og vips så sprekker den og da detter den av lett som bare rakkern! Siter Jeg hadde en Golf en gang.! http://forum.corradoclubnorwegen.com/viewtopic.php?f=3&t=120&start=0 http://www.bilforumet.no/corrado/198604-kisses-corrado.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 noen som har en spindel med mutter til høyre side bak.. ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Delenr? Har en spindel liggende, men vet ikke hvilken side, eller om det er til Corrado. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 sitter det en sikring under dashbordet som har med bensinpompa å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Både sikring og rele Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 var ute å kjørte bilen i går. stoppet.ventet 1 time.skulle starte igjen. ville ikke starte gitt.det kommer ikke gnist fra plugga.men motorn kinner fint men vil ikke fyre. en tipset meg om en tenningsmodul. er det noen som har opplevd det samme problemet???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Jeg opplevde at sikringen til bensinpumpa gikk hele tida, så jeg la opp ny kurs, da jeg ikke fant ut hvor den gikk til jord. Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 jeg har sjekket alle sikringer under dashbordet å ingen ting har gått der heller.det suser normalt fra pompa åsså.det er det som er så rart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Har du gnist på pluggene da? Tenningsmodul sitter i hjernen, så du må bytte hele hjernen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg