Jon Arne Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Meget pen corrado:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lusa Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Det bakstykke du skal skifte sitter fast med en skrue. Hvis du titter inn på baksiden av tenningslåsen så ser du den. Er litt vanskelig å komme til med en skrutrekker der, men hvis du bruker en bits og en tang så kommer du langt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Tror dere bilen min blir fet med sota ruter.helt svarte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Politiet syns sikkert det blir coolt;) Personlig syns jeg det er penere, og mere stilrent dersom rutene ikke er så mørke. Valgte lyseste film på sideruter, og litt mørkere på bakruta på min, og ble kjempefornøyd. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Tror dere bilen min blir fet med sota ruter.helt svarte For guds skyld, ikke ha rutene helt svarte !! Det syns så utrolig bra (skiller seg ut) og det er en u ting, syntes nå jeg. Ta veldig liten prosent når du farger de, kanskje rundt en 20 - 30%. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Jeg tror bilen vil være enda finere om du lar den være slik den er nå. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 jeg ville ikke ha gjort det. men isåfall vist du absolutt skal sote di så ikke velg sotings film som er blåsvart det er så stykt som juling. velg liten % med soting. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 starter bilen på tomgang.lar den gå ca 5 min.alt høres helt bra ut fra motorn sin side.etter litt så ryker det no fryktelig fra potta å kan se ut som det kommer litt fra bak motorn.usikker på om det bare ser sånn ut fordi det blåser litt.men samtidig stiger vann(frosteveske nivået) i tanken oppover pluss at temp nålå inne i bilen stiger fort( opp mot 100) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 starter bilen på tomgang.lar den gå ca 5 min.alt høres helt bra ut fra motorn sin side.etter litt så ryker det no fryktelig fra potta å kan se ut som det kommer litt fra bak motorn.usikker på om det bare ser sånn ut fordi det blåser litt.men samtidig stiger vann(frosteveske nivået) i tanken oppover pluss at temp nålå inne i bilen stiger fort( opp mot 100) hadde problem med min sin nettopp at den gjekk seg fort varm tok ca 5 min før den hadde nåd 110 grader. De var thermostaten min som var gåen. den opna seg på 105 grader. skal vel åpne seg på 85grader eller noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 da blir det ny termostat..hvor sitter den igjen. er det under g ladern et sted.husker bare hvor den satt på gamle golfen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 For meg så høres det ut som om topp-pakninga di har tatt kvelden. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 uff..jeg hadde så inderlid håpet det ikke var den. hvordan finner jeg ut at den har gått. er det noen spesielle kjennetegn som kommer da. har mye røyk ut av potta.rar farge på røyken. håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 kompresjonstest. Sjekk oje og vann. sjekk ytre lekkasjer. Se på tennplugger. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 noen som har en oljekjøler dem skal bli kvitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg