Langemyr Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 Utolig å flott bil du har der... vist du skulle ha solgt bilen din, hva hadde stått på prislappen da? Siter Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 aner ikke for den prislappen tror jeg kommer til å lenge til jeg skal tenke på.hehe. legger ut et par bilder jeg tok her om dagen mens jeg først er her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 da har jeg et problem til.. på høyre side av radiatoren sitter den en slange.jeg nappa av alle slangene for å bytte dem her å for å bytte frostvæske. når jeg var ferdig.helte på ny væske.flylte siste desilitern med vann. fyra bilen.kjørte litt.plutselig ryker det nede på høyre side av radiatorn sitter..??kan radiatorn ha gått til hælvette da eller?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 13, 2008 Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Hva er det det ryker av ? Føleren eller slangen ? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 det ryker av slangen...har sikkert lekasje. men kan det være en olje føler som har ryki vis jeg har litt for høy olje temp????.mener å huske det er 1 eller 2 følere som holder kontroll på det der.for jeg trodde det var topp pakninga mi som hadde tatt fyken,men det er det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 jeg skal montere ekstern inntercooler.skal man fjerne den lille gamle som sitter foran på siden der da? er det noen som har noen bilder eller no veiledning her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 jeg skal montere ekstern inntercooler.skal man fjerne den lille gamle som sitter foran på siden der da? Ja Hvilken intercooler har du kjøpt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mpower Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Pen bil! Etter min mening synes jeg corrado skal ha orginalt utsende utevendig, med den lille leppa som skal sitte i front, eneste er kanskje noen feite breie felger bak, og litt senk, flott bil uansett, så veldholdt ut! :) Denne: Lykke til videre med bilen! :D Siter [-]Audi A4 1.8 Avant Til salgs http://www.powerdrift.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 veit ikke hva intercooler heter,men den ser sånn ut.. fikk med en hel hau med slanger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 vis jeg fjerner air condition.vil jeg få tyna noen små hester xtra da????? er det noen som har gjort detta før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wormy Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Tror du får noe mer effekt da, ja. Men vet ikke helt om det bare er å fjerne den og bytte reim, eller om noe mer må gjøres.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 neppe. Kompressoren er frakoblet når den ikke brukes. Få igang intercooleren din du, så kommer det noen ekstra hester. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 tok ut g ladern i dag for å fjerne ac pompa å div. men så rant det olje ut av g ladern..bilen har spytta litt svart guffe ut av eksosen.har nesten ikke brukt bilen i det hele tatt i vinter. noen som har noen gode ideer om hva det kan være?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Olje i g-lader, enten en simring som lekker litt, eller dårlig ånding (som går rett i returluften til laderen) Svarte prikker i eksos, uforbrent bensin, sjekk blå vanntempsensor, co-pot og lambda Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 vis det er simring som har gått er det no kjempe stress å åpne ladern å bytte den selv eller???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg