VolvoR-Sport Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Skal kjøpe bredbåndslambda til min B230FT motor med MegaSquirt V3. Hvilken anbefaler dere? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Innovative LC-1 er ett alternativ fåes kjøpt hos bla. diyautotune.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Jeg har innovate LC-1. Den fungerer veldig bra, og er en av de dessidert billigste. 199 dollar, koster den vell som regel. bakdel: -den har ikke noe display/gauge, så du må bruke den i samarbeid med laptop. Man kjøpe display utenom, men det koster litt (blir fremdeles en av de billigste da). Litt mer tungvint montering/oppkobling enn noen andre, så kan være litt knotete å flytte fra bil til bil. Har du tenkt og flytte den fra bil til bil, og du vill ha display hadde jeg kjøpt LM-1, men den koster vesentlig mer. Ellers er den veldig bra, jeg har ikke hatt noen problemer med den. Og softwaren som følger med er knall bra (lett og bruke). Dette er også antagelig den mest brukte breibands lambdaen, så det er ikke noe problem og få hjelp til ting (i sammenheng med motorstyringen du skal bruke). Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ok, høres bra ut! går sikkert for LC-1 da:) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 LC 1 har to analoge utganger og kan kobles/kjøpes med gauge.. Men sef. uten også :) Men har ikke display for flere info. bla. logg.. Da blir det LM 1 som er aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tecedge har også noen fine løsninger. Billige, enkle til dyre avanserte. Har gode erfaringer med noen av deres. Har også prøvd Invative sin, autronic sin og div andre ukjente merker. Funker stort sett likt. Samenlignet autronic sin analyser mot tecedge sin for noen år siden, var ikke noe forskjell på resultatet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg