Leffa Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hei. Den forrige eieren av bilen min har mishandlet absoulutt HELE bilen med is-skraping. Lakken kan jeg jo gjøre noe med, frontruten er jo forbruksvare, men lykteglassene av plast ser jo ut som en hundeleke. Hva skal jeg gjøre med de?? Har har hørt at det finnes et poleringsmiddel for slikt. Noen som har erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Nå kjenner ikke jeg direkte til noen spesifikke produkter, men det er absolutt ikke noe problem å polere lyktbeskytterene, har sett dette tidligere på blant annet Youtube video. Har lyst til å gjøre det med min egen bil, men har ikke utstyr til det enda :) Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 http://paintcare-n-detailing.com/diamondite.html Dette finnes på autogeek.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leffa Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg