ganza Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 har nå kjøpt meg en volvo 240, og skal montere annet bakpotte. Mange her hvor jeg bor, får det til å smelle noe inni helvete og få stikk flamme ut av potta? åssen gjør man dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ganza skrev: har nå kjøpt meg en volvo 240, og skal montere annet bakpotte. Mange her hvor jeg bor, får det til å smelle noe inni helvete og få stikk flamme ut av potta? åssen gjør man dette? Slår av tenninga mens du kjører, pump på gassen, på med tenning. Gjenta ved behov, helst i tuneller Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Dette virker bare på biler/motorer som ikke kutter bensintilførsel ved tenningskutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Erik Braseth skrev: Dette virker bare på biler/motorer som ikke kutter bensintilførsel ved tenningskutt Kutter 240 ved tenningskutt ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Det kommer vel an på hva slags motor det er snakk om.. På f.eks en f-motor vil det ikke komme bensin inn i motoren hvis tenninga skrus av. På en gammel forgassermotor vil det jo supe til seg bensin uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ganza Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 det er en 2.3 l forgasser motor. man må vel bytte noe eksos anlegg også?`funker vel ikke på org eksos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 LOL! HA HA HA HA HA HA ! vær så snilla! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 ganza skrev: det er en 2.3 l forgasser motor. man må vel bytte noe eksos anlegg også?`funker vel ikke på org eksos? Da funker det fint, Det funker på alle A og K motorer. Du behøver ikke å bytte eksos, men det kan hende du må det etterhvert hvis du holder på sånn lenge. Kan hende du må gjørra det en del ganger før det begynner å smelle, jeg måtte det på gamle bilen min. Og en siste ting som du sikkert skjønner selv og, at du bruker jævelig mye bensin på å gjørra det der. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 sett på en alt for stor ford 36/36 og bare pump i vei mens du kjører.. bilcrosser'n min spytter flammer med en gang jeg gjør det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Lurer på hvorfor Volvo har så frynsete rykte på seg jeg!!! Kom igjenn da!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 sugekopp skrev: LOL! HA HA HA HA HA HA ! vær så snilla! Hihihi.. Ikke gi han her vann på mølla nå da!;) Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Funker på min A-motor, bare ved å ruse den opp litt og sleppe gassen.. Skjønner ikke helt vitsen, men høres jo litt kult ut:) Eneste minuset er at naboen er litt pist! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Kverna skrev: Slår av tenninga mens du kjører, pump på gassen, på med tenning. Gjenta ved behov, helst i tuneller Haha, gamle vinterbilen min gjorde jeg det hele tiden, i førsten smalt det alldri, men ettervært smalt den hele tiden, ble endel bakpotter ifra biltema ja :) Spesiellt moro forbi folk som går langt veien osv haha Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 bare å fjerne flamme demperen det da... smeller og det kommmer stikkflammer ut av min etter eg gjore det:D Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borg Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ganske artig gjøre det, gjorde det mye med min gamle 230k. Men var ganske ofte det ikke smalt egentlig:s Skvatt no jævlig første gang en anna i 240 gjorde det rett forran med i en tunnel. :scared Siter '87 240 B230ET Godbil'n '86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle '62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg