Gå til innhold

Tråden om golfen min (Modem Warning)

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Arvid

Dette er visstnok et kjent fenomen på bl.a. Golf og Passat fra denne tiden. Dette er faktisk en garantisak fortsatt , og du skal i teorien få det reparert gratis av VW importøren (dette er vel Møller ?). De kommer nok til å nekte hvis du stikker innom , Møller er visst ikke så interessert i service og kundebehandling etter hva jeg har hørt :D

Grunnen til at dette er en garantisak er at der relativt trafikkfarlig og få gloheit vanndamp i trynet i 100 km/t på motorveien :rolleyes:

Her er hva NHTSA siden sier om dette på en 89 Passat:

Defect Summary:

IN THE EVENT THE ENGINE OVERHEATS AND THE VEHICLE IS OPERATED

CONTINUOUSLY IN THAT CONDITION, THE COOLANT PRESSURE WILL RISE TO A

LEVEL AT WHICH THE HEAT EXCHANGER COULD LEAK.

Consequence Summary:

A LEAKING HEAT EXCHANGER WILL ALLOW HOT COOLANT TO ESCAPE CAUSING

INJURY TO THE DRIVER'S FEET OR COULD STEAM UP THE INTERIOR OF THE

VEHICLE TEMPORARILY IMPAIRING THE DRIVER'S VISIBILITY, INCREASING THE

RISK OF A VEHICLE ACCIDENT.

Corrective Summary:

DEALERS WILL REPLACE THE HEAT EXCHANGER ON THESE VEHICLES.

Du har ikke ubegrenset reklamsjonstid derfor nekter de.... iht til norsk kjøpslov har du kun hhv 2 eller 5 års reklamsjonsrett mot vesentlige feil og mangler

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte unna Gti interiøret og kjøpte nye seter idag.

Recaro.jpg

Noen som har en formening om hvordan jeg skal få festet disse i bilen? har ikke lyst til å bruke over 2K på understell til disse.

Går det an å sveise/skru fast et vanlig glide understell som står på golf seter??

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skillz2k

Recaro.jpg

Noen som har en formening om hvordan jeg skal få festet disse i bilen? har ikke lyst til å bruke over 2K på understell til disse.

Går det an å sveise/skru fast et vanlig glide understell som står på golf seter??

AAAAAAner ikke.. men setene var knæsje vaffal..

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal jeg koble det elektriske?? Det er tre kabler som kommer fra vert sete. En rød. En blå og en brun.

Den blå og røde går inn i en sikringsboks på det ene setet. Dette setet har elektrisk frem og tilbake motor, Det har ikke den andre?

Trenger jeg sikring på begge setene og hva er det 3 kablene? pluss minus og jord??

Kobling.jpg

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Recaro.jpg

Hvordan ser stolene ut under da?

Det er nok ikke umulig å lage til noe, men da trenger jeg et bilde under stolen, og et bilde av understellet på en original bil...

Det er nok med et bilde sett på skrtt forfra mens originalstolen står i..

Når det gjelder koblingskjema på saken, så kan du sende en mail til Hellanor, som er importør, og spørre de.

www.hellanor.no

Bare husk å oppgi hva slags betegnelse stolene har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Recaro.jpg

Du skulle beholdt understellet da........ Det funker som regel det.....

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal jeg koble det elektriske?? Det er tre kabler som kommer fra vert sete. En rød. En blå og en brun.

Den blå og røde går inn i en sikringsboks på det ene setet. Dette setet har elektrisk frem og tilbake motor, Det har ikke den andre?

Trenger jeg sikring på begge setene og hva er det 3 kablene? pluss minus og jord??

Gjetter at den røde og den blå begge skal ha + og den brune skal til jord... Minus.... Brun er alltid minus, og rød og blå er +fram og +bak..... Bare å prøve......!

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GolfG60Syncro

Alle el recaros kan kjøres med tenninga av... Så her hjelper det ikke med erfaring fra bilstereo.........;)

Hehe...

Kanskje det ikke hjelper.... Men det vil vise seg... Cheron sendte mail til Hellanor om saken.. Han har også kjøpt seg nye stoler..

Kom deg på MSN for faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider