Gå til innhold

Tråden om golfen min (Modem Warning)

Ranger emnet

Skillz2k

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mk2-16v

Likte valget av musikk i video'n din :D

Pen golf det der... love machine ;)

Springbrett som laget den. Men sangen passet bra syntest jeg!

Det er absolutt ikke mye som skal til å få en golf pen.

Jeg er litt ute etter en race look. Kommer 4 punkts seler i morgen sammen med tåkelys

I like big butz and I can not lie!

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter å ha prøvekjørt i golfen, kan den nå klassifiseres som gull-golf. Eneste jeg savner er en liten støvsuging av bilen. Om du samler opp alt grusen inni den, kan du sikkert få en pen slump penger av far. han skal legge grus på plassen utenfor huset.

Ellers må det litt isolering til og dørkort. Så blir den så lekker atte..

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spør pent skillz2k så sender jeg deg den overflødige tute-knappen som jeg fikk med mitt momoratt... ! Gjør ingenting med den alikkavææl.. :)

Blitt skikkelig snaisent det her ! Får litt lyst på hellakkerte fangere/hjulbuelister jeg også.. ! :)

Send meg en mail på jo-arp@online.no evt. PM med navn & adresse så venter det deg en tuteknapp i posten i løpet av neste uke..

(knappen ligger hjemme, og jeg bor på hybel i uke dagene, kun hjemme i helgene så får ikke sendt den før lørdag.. )

Er forresten en gul tute knapp med D&W merke.. fikk den for at den skulle stå i stil med de gule belte putene mine, men så viste det seg at jeg ikke kunne bruke den kombinert med carbon ringen som er rundt rattet mitt :rolleyes: :D

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

På tide med litt oppdateringer

Har hatt skilter på bilen i en uke og oppdaget masse små ting som må fikset men det kommer seg litt etter og og det aller meste er bare små problemer.

Ellers må jeg få rett en takk til kimoajajaj som sendte meg en veldig flott knapp til momo rattet mitt. Så etter litt kløing har jeg fløyte igjen! :hug:

ratt-med-tut.jpg

Ellers er det første gang i mitt liv at jeg har kjørt med senket bil og det er først da en oppdager hvor mye dårlige veier det er i norge.

Men etter et par dager så går det automatikk i kjøringen, men har skjønt at fartsdumper ikke er mine beste venner.

getlow.jpg

Kombinasjonen Corrado seter og 4 punkts seler er skikkelig bra men veldig lite praktisk for slike småturer til butikken.

interior.jpg

lite bilde av fronten. Skal montere grøftelys og sette grillen skikkelig på plass. Strips er ikke fint i lengden.

front2.jpg

Mens vi først var hos en god kompis fant vi ut vi måtte teste om felgene hans gikk på bilen min. Vi hadde testet en gang før men da var det mørkt og vått. Denne gangen var humøret bedre og solen skinnte og det ble sukses!! Disse felgene er for øvrig til salgs og personlig syntest jeg de gjorde golfen enda fetere. Men jeg er ikke noen multispokes felgmann.

siden.jpg

rumpe2.jpg

rumpe1.jpg

Join the darkside!

darkside.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint å høre at det er noen som liker bilen. Eid den i 10 måneder og brukt 9.8 i garasjen.

4 punkts selene er faktisk veldig gode å bruke når en skal kjøre litt aktivt. Detter ikke ut av setene. Dessuten er det en veldig god unnskyldning for å ikke ha bakseter. Så når noen ringer å vil bli hentet på by'n f.eks så har jeg en god grunn til å la vær. Ingen som gidder å kjøre pirat med plass til bare 1 person :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fotojan

Fin bil, men hiv ut 4-punkt selene. Dette blir ikke mye race look, men mer jalla jalla....

Men det er min mening da.

Vil du høre min mening?.. Sett inn skikkelige Sparco bøttestoler i stedet, og kombinèr dem med 4-punkts selene.. Da blir det mer race-look :D

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...