Grini Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tenker jeg skal ta en liten motorvask på bilen min, men da lurer jeg på hva jeg evt. må dekke over? Bilen er forresten en Golf 3 VR6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Du må dekke over Dynamoen ihvertfall. og kanskje no elektronikk ellers? Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiitfire Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Kan fortelle om min erfaring. Vasket motoren på min vw 1.9 tdk i sommer og hørte på et vw-verksted først. Jeg spurte om jeg skulle dekke til dynamoen med de mente det ikke var nødvendig. Bare å spyl sa de. Vasket da motor-rommet flere ganger med avfetting, såpe og høytykk, ingenting er skadet til nå. Men om vr6 har åpen elektronikk vet jeg ikke noe om. Dette gjelder iallefall 1.9 tdk. Siter 1967 VW boble Cabrio *Solgt* 1984 VW golf mk2 GTD. *Solgt* 1996 VW golf MK3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomeberg Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Bare å vakse så mye du orker, ingenting som går i stykker så lenge du ikke står med høytrykken 5cm fra en del som du ser går i stykker av det. bare vær litt forsiktig med å sprute vann i sikringsboksen. Siter 93' Audi Coupe Quattro 2,6l V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Sikringsboksen ligger vel inni under rattet, så da skal han ha jævlig trykk evt et sykt rusthull... :) Men dekk til det du føler du burde dekke til, gjerne om du har noen hobbykoblinger o.l... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Bruker og dekke til powerfilteret og fordeleren jeg.. Er det vits? :O Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Bruker og dekke til powerfilteret og fordeleren jeg.. Er det vits? :O JEG ville ihvertfall ha gjort det = ) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grini Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Jeg har akkurat tatt en motorvask på den nå, og jeg måtte tørke fordeleren med hårføner etterpå. Fikk ikke start. hehe Så heretter skal jeg dekke over fordeleren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huskydogg Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Sikringsboksen ligger vel inni under rattet, så da skal han ha jævlig trykk evt et sykt rusthull... :) Men dekk til det du føler du burde dekke til, gjerne om du har noen hobbykoblinger o.l... Haha, den tok knekken på meg..! Trur det begynner å bli kveld for meg nå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg