Sebadeus Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 hei har problemer med og få på dekslene over dørhåndtakene på min 316:/ trodde disse bare var og presse på?!?! noen tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 På min e36, hvis det er det du har da, så må du trykke de inn, for så å skyve de på plass. Altså du setter de på litt lenger framme enn der de skal stå og skyver de mot baken på bilen til du hører det velkjente "klikket" Regner med at du har sjekka at alle klipsa sitter riktig og ikke er knekt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 har selfølgelig e36:) hmm, men ser ikke ut som de skal bli skyvd på plass:S alle klips er i orden. hmm, kan knipse noen bilder i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Du må lyse inn i hullet i siden av døren, gjerne ta av trekket. Det er en låsemekanisme som skal skyves over sporene i dekselet. Hvis de to hullene er helt åpne så skal dekselet dyttes helt inn og låsemekanismen dras mot dørkarmen... Det er ikke så lett å forklare, heller ikke så lett å gjøre før du har funnet egnet verktøy og gjort det noen ganger... Herregud hvor mye jeg har bannet og irritert meg over dette.. Samt en 5cm ripe i døren:spin Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg