Intraxion Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Hei Må høre med dere som har peiling på dette, har hørt at man ikke burde ha k&n filter på G-lader siden K&N filtre slipper småe partikler som gjør at det bare blir suppe i g-laderen.. er dette tilfelle eller? Evnt. er det bedre og bruke pipecross? Har også nøkking når jeg slipper gassen i høgt turtal i 1,2,3 giret. hva er dette? Er foresten en golf rallye.;) Takker For Alle Svar.. Mvh. Siter vw polo 6n2 1,4 16v Bmw 525i (solgt) Caddy 1,8 turbo (solgt) Bmw 325i (solgt) Golf Rallye (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hei Må høre med dere som har peiling på dette, har hørt at man ikke burde ha k&n filter på G-lader siden K&N filtre slipper småe partikler som gjør at det bare blir suppe i g-laderen.. er dette tilfelle eller? Evnt. er det bedre og bruke pipecross? Det er omvendt. K&N går greit, PiperX er døden for laderen, alt av skumgummi er det...... Skal du ha maks effekt bruker du orginalboksen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Intraxion Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 så jeg får ikke no bedre lyd med K&N? skal jeg bare bruke orginal boksen med orginalt filter? RS utblås gjør vell slik at jeg får mer lyd fra g-laderen eller? Har som sakt ikke så mye erfaring siden jeg er ny i gamet! jeg vil ha mer lyd av både g-lader og motor!! :P hva kan jeg gjøre? Siter vw polo 6n2 1,4 16v Bmw 525i (solgt) Caddy 1,8 turbo (solgt) Bmw 325i (solgt) Golf Rallye (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 så jeg får ikke no bedre lyd med K&N?skal jeg bare bruke orginal boksen med orginalt filter? RS utblås gjør vell slik at jeg får mer lyd fra g-laderen eller? Har som sakt ikke så mye erfaring siden jeg er ny i gamet! jeg vil ha mer lyd av både g-lader og motor!! :P hva kan jeg gjøre? Er det lyd du er ute etter, gå for konfilter (må skjermes skikkelig om du ikke vil miste effekt), mindre ladehjul gir mer også laderlyd. RS-ublås gjør først og fremst på Corrado at du ikke får lekkasje i lyddemperboksen. Denne er i plast og er ganske dårlig. Golf trenger ikke RS utblås da denne har u-bend om det ikke er ac, og samme utblåset mange kaller RS-utblås når den har AC. Porting av lader gir også mer lyd, blir litt mer "bass" i lyden Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Intraxion Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2007 når du sier skjermes mener du f.eks. varmeskjold rindt eller? koster d mye for porting? mindre lade hjul sliter vell mer på laderen? Siter vw polo 6n2 1,4 16v Bmw 525i (solgt) Caddy 1,8 turbo (solgt) Bmw 325i (solgt) Golf Rallye (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 skjermes omtrent som på bildet Porting gjøres kun ifbm overhaling. Mindre ladehjul sliter mer på laderen ja, men du får også en god del mer effekt (180-190 hk på en std motor med 68mm ladehjul og chip) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Intraxion Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kan du gjøre dette? ^^ overhaling, porting og mindre ladehjul? Siter vw polo 6n2 1,4 16v Bmw 525i (solgt) Caddy 1,8 turbo (solgt) Bmw 325i (solgt) Golf Rallye (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kan du gjøre dette? ^^ overhaling, porting og mindre ladehjul? Har holdt på med det siden 2001 jeg ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Intraxion Skrevet Oktober 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 kk ;) tar for dette da? ^^ jeg har overhalingskit som følgte med bilen ;) Siter vw polo 6n2 1,4 16v Bmw 525i (solgt) Caddy 1,8 turbo (solgt) Bmw 325i (solgt) Golf Rallye (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Intraxion Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Med det samme kan du svare mæ på ka oil catch tank er god for? er d no vits i å ha? som jeg har forstått det på andre er det at olja ikke "forsvinner" i bunnpanna når du trør gassn i bånn? Siter vw polo 6n2 1,4 16v Bmw 525i (solgt) Caddy 1,8 turbo (solgt) Bmw 325i (solgt) Golf Rallye (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg