riksen Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Volvo 142, 69mod. Kjøpte den juli/august 2006 som rep.objekt. -Byttet alt av bremser,også håndbrekk bak, kun klosser foran -Byttet til strøkent dashbord -byttet kupevifte -byttet div. foringer, div. forstilling & bakstillingsdeler. -lakkert div. -tatt noe rust -byttet motor & gir, orig. b20 -satt inn el. recaro førerstol, og manuell justerbar passasjerstol -byttet div. tenningsanlegg,ladeanlegg -nytt banner batteri -div. sterio -klarlakk på lamper -satt på nytt orig. eksosanlegg -lagd sportsfilteradapter til forgasser å montert filter -cap,å div skrift -15" alu -stussa litt fjører etter eu-ok:D ++? planer hvis jeg gidder, å får tid: -sette inn trimma b20 med 2 enkle gassere -ta rusta -bytte v.forskjerm, frontplate nedre -få tak i 2 orig speil -nye lamper rundt om -lakkeres???? -nye felger -bygge 2,5" eksos med 1 lyddemper -?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Få fiksa rusta på denne så blir det gudd:) flere bilder av vogna? innvendig, i motorrom og sånt? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 takk..jepp, rust er no dritt:D skal prøve å få ordna no flere bilder etterhvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffe 142 Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 må no ha fongaren framme på! ellers verte d sikkert bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 var uten når jeg kjøpte den, syns det er penest uten også jeg. smaken er som baken, delt i 2..hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 noen som har sett den gamle godbilen min i kongsberg området?? blei solgt dit rundt nyttår.. nysgjerrig vett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet September 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 nå er gamle bilen tilsalgs igjen, han kjøpte den for 11 000,- han skal ha 20 000,- for den nå, ser han har gjort litt med den men ikke så mye:) Blir artig å se hvor den havner nå:P http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14637186&sid=xz3cab_MSjc391718&WT.svl=Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Hei! Er en kompis som skal selge den, så jeg har sett bilen en del ganger. Virker jo som en hel å grei bil da! Vet i hvertfall at venstre framskjerm har blitt byttet å lakkert, og dette ble ganske bra. Han skal ha 4x4, derfor han selger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg