Gå til innhold

Spoiler på avant

Ranger emnet

LoW RiDeR

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får en spoiler som hindrer eller minker undertrykket bak bilen på avant? Og ikke ser jævlig ut selvfølgelig. =) Sånn at jeg slipper å få dratt eksosen opp på bakruta, og snø og dritt som virvler seg opp der? Pappa hadde dette på mercedesen sin og det funka bra.. Andre som har erfaringer?

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort hjelpe med en liten modifisering ja.. Men tror du må modifiser nedre del for å få noe resultat.

Det forandrer straks hvordan lufta går når den når enden på bilen.

Om du skaper nok turbulens nederst på bakenden til at eksosen blir liggende der så slipper du problemet.

Men tviler på at en spoiler vil ha noe mer å si enn at du får enda med tubulens bak ruta og drar opp mer skit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tenkt å ødelegge en avant med en sånn en.... :D

Tror ikke det finnes "spoilere" som er spessielt rettet mot dette problemet.

Men det finnes jo mange forskjellige bakrutesenkere til avant som muligens kan ha noe å si, uten at jeg vet noe om det.

Kjøp deg heller en sånn, så ser det litt kult ut også ;)

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Her har du jo Bakluke spoiler til A4 Avant 02- BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita

vet ikke om det hadde vært noe?

Bakrute senker til Avant vet jeg ikke om finnes..:s

Det er Stasjonsvogn du har?

Hvis ikke så har du denne til A4 Sedan 01- BS Bildeler AS - Bilstereo, Styling, Performance og bilrekvisita

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avant = stasjonsvogn ja.

Den var stilig den spoileren der ja, men den gjør nok ikke den nytten som jeg er ute etter. Må være en som drar lufra ned på ruta. Har egentlig lagt den tanken litt på hylla ettersom dette tydeligvis ikke finnes til Audi, og jeg har vendt meg til å kjøre stasjonsvogn med skitten bakrute :)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det var det jeg viste, men siden "klyde2000" hadde skrevet at det fantest mange forskjellige bakrute senker så begynte jeg å lure.;)

Jeg best spoiler i går til min å den blir senka 40/40 på tirsdag, eneste så mangler er Dekk til sommerfelg.

Gleder meg til å se resultatet, Avantene blir breie og gode med litt små snacks=)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider